آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برای یک نوبته شدن دانش آموزان بالغ بر 50 مدرسه در این منطقه نیاز است

به گزارش راگانیوز هادی موجانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این شهرستان با چهار ناحیه آموزش و پرورش دارای 500 باب مدرسه و بالغ بر110 هزار دانش آموز می باشد که با توجه به روند افزایش جمعیت ، نیازمند ساخت بیش از 50 واحد آموزشی است.

وی با بیان اینکه امر مدرسه سازی بسیارمهم است و از طرفی پایه های فرهنگی کشور از این طریق قوی می شود، افزود: متاسفانه از سالیان گذشته نگاه به امر فرهنگ ضعیف شده و اثرات این روند کاهشی ابتدا بر روی فرزندان و آینده سازان کشور تاثیر خواهد گذاشت.

وی با اشاره به تخریب و بازسازی 60 مدرسه و واحد آموزشی در سطح شهرستان توسط این مجمع بیان داشت: علاوه بربازسازی این تعداد واحد آموزشی، مدارسی در سطح شهرستان ری با قدمت بالای 40 سال همچنان وجود دارد که نیاز به بازسازی و بهسازی دارد.

موجانی مدرسه سازی را بزرگترین انفاق و کمک به فرهنگ مردم کشوردانست و افزود: کارخانجات صنعتی واقع در شهرک صنعتی شمس آباد، پالایشگاه و سیمان تهران نیز ضمن پیشقدم شدن در ساخت مدرسه برای کارکنان و کارگران واحدهای صنعتی خود، بطور داوطلبانه می توانند با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان در این امر خطیر و ماندگار مشارکت کرده و نهاد آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی برگزاری جشن باشکوه مجمع خیرین مدرسه ساز که روز سه شنبه و با حضور افراد نیکوکار و نهادهای داوطلب در امر مدرسه سازی در فرهنگسرای ولا برگزار خواهد شد را نمونه بارز همدلی ملت با مسوولان عنوان کرد و گفت: این روند موجب رفع مشکلات و کمبودهای آموزشی در نهاد آموزش و پرورش خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.