آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بررسی مصوبات شورای اسلامی تهران ری و تجریش در کمیته انطباق فرمانداری ری

فرماندار ویژه شهرستان ری در نامه‌ای از رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواست تا بخشی از مصوبات شورای اسلامی تهران، ری و تجریش که مربوط به شهرری است را برای بررسی و برای اظهارنظر در کمیته انطباق فرمانداری ری به این فرمانداری ارسال کند.

خبرگزاری فارس: بررسی مصوبات شورای اسلامی تهران ری و تجریش در کمیته انطباق فرمانداری ری

به گزارش  راگا نیوزبه‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، امیرحسین باقرنژاد، معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری با ارسال نامه‌ای به شماره 7566/1/2931 به تاریخ سی‌ام شهریورماه به احمد مسجد جامعی، رئیس شورای اسلامی تهران، ری و تجریش از وی خواست تا آن بخش از مصوبات شورای اسلامی تهران، ری و تجریش که مربوط به شهرری است را برای بررسی و اظهار نظر در کمیته انطباق فرمانداری شهرستان ری به این فرمانداری ارسال کند.

باقرنژاد در نامه مذکور آورده است که با هماهنگی به ‌عمل آمده با فرمانداری شهرستان تهران، در صورتی که مصوبات شورای فوق که مربوط به شهرری باشند و به تهران ارسال شوند، فرمانداری تهران آن را به فرمانداری شهرستان ری ارجاع خواهد داد.

لازم به یادآوری است که با تشکیل و آغاز به کار دوره چهارم شوراها، عنوان شورای اسلامی تهران طبق مصوبه اصلاحی مجلس شورای اسلامی به شورای اسلامی شهر تهران، شهرری و تجریش تغییر یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.