آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بررسی وضعیت پروژه‌های آب و فاضلاب و مترو شهرستان‌های اسلامشهر و شهرری

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از برگزاری کارگروه این کمیسیون برای بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های اسلامشهر و شهرری خبر داد و گفت: در این جلسه پیگیری مسایل عمرانی شهرستان‌های استان تهران اعم از موضوعات مربوط به آب و فاضلاب، بیمارستان‌ها و مترو مورد بحث و بررسی واقع شد.

سیدمهدی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،‌ با یادآوری برگزاری کمیته عمران مجلس، افزود: این جلسه پیرامون رسیدگی و بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های اسلامشهر و شهرری تشکیل شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، درباره محور مورد بحث در جلسه مذکور، ادامه داد: پیگیری مسایل عمرانی شهرستان‌های استان تهران اعم از موضوعات مربوط به آب و فاضلاب، بیمارستان‌ها و مترو بحث‌هایی مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: در این جلسه مقرر شد تا مسئولان مربوطه معضلات موجود در شهرستان‌های استان تهران را مورد بررسی قرار دهند و در نهایت گزارشات خود را به اعضای کمیته عمران مجلس ارایه کنند همچنین پیشنهادات خود را نیز برای بهبود این وضعیت مطرح کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه مذکور معاونان وزیر نیرو، بهداشت، راه و شهرسازی، مدیر عامل مترو تهران و تعدادی از اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران حضور داشتند./

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.