آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برنامه های بزرگی با اعتبارات محدود برای باقرشهر فراهم شده است

راگا نیوز: شهردار باقرشهر از اقدامات مختلف شهرداری در آستانه نوروز خبر داد و گفت: شهرداری باقرشهر با برگزاری برنامه های متفاوت به استقبال بهار می رود و شرایطی فراهم شد تا بتوانیم با توجه به اعتبار ریالی محدود، برنامه های بزرگی را برای شهروندان مدون کنیم.
 برنامه های بزرگی با اعتبارات محدود برای باقرشهر فراهم شده است

جمشید سعادتمند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای استقبال از بهار و نوروز 92، توسط ستاد نوروزی شهرداری باقرشهر برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه خواهد شد.

وی بیان داشت: در برنامه های ستاد نوروزی 92 به موضوع گردشگری توجه ویژه ای شده و یكی از مهمترین راههای تحقق این امر تكریم و ایجاد فضاهای مناسب برای مسافران نوروزی است.

اقدامات شهرداری باقرشهر برای استتقبال از نوروز 92

این مدیر شهری در خصوص برنامه های نوروزی باقرشهر گفت: تشکیل ستاد استقبال از بهار که با حضور اکثر واحدهای شهرداری برگزار شد، اقدامات واحد خدمات شهر در پاکسازی شهر، واحد زیباسازی در رنگ آمیزی و ترمیم مبلمان بصری، آمادگی کامل سامانه پاسخگوی 137، اقدامات برخی واحدهای اجرایی همچون عمران و شهرسازی در لکه گیری آسفالت، ممانعت از حفاری در معابر، طرح نشاط فضای بصری شهر با نصب بنرهای نوروزی، نصب بیلبوردهای تبریک سال نو، برگزاری مسابقات متفاوت، آماده سازی بوستانهای محلی شهر و صدها برنامه دیگر از جمله اقدامات صورت گرفته برای استقبال از نوروز 92 است که توسط واحدهای مختلف شهرداری انجام شده است .

وی تصریح کرد: باید از مساعدت شورای اسلامی باقرشهر در خصوص عملیاتی شدن و اجرای برنامه های مختلفی که برای استقبال از نوروز باستانی پیشنهاد شد، تقدیر کرد و به پشتوانه حمایتهای خوب ریاست و اعضای شورای اسلامی و همچنین با مساعدت و همیاری معاونان شهرداری، شرایطی فراهم شد تا بتوانیم با توجه اعتبار ریالی محدود، برنامه های بزرگی را برای شهروندان مدون کنیم.

شهرداری باقرشهر با توجه به تخصیص دهی اعتبارات با مشکلاتی روبرو است

این مدیر شهری ادامه داد: با توجه به تغییرات کلانی که در تخصیص دهی اعتبارات به تصویب هیئت دولت رسیده است، در خصوص تأمین منابع مالی، شهرداری با مشکلاتی روبرو است، اما بحمدالله توانستیم با بهره مندی از کارشناسان مجموعه شهرداری، از هزینه های بسیاری پیشگیری کنیم و با حداقل منابع،  حداکثر خدمات دهی را به شهروندان  داشته باشیم .

وی بیان داشت: همچون سنوات قبل با برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه ایثارگران شهرداری باقرشهر، برای آخرین پنجشنبه سال نیز برنامه هایی چون غبارروبی از مزار متبرک شهدا و احوالپرسی از خانواده های شهدا را برگزار خواهیم کرد.

شهردار باقرشهر اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی برخی از واحدهای اجرایی به صورت آماده باش در شهرداری حضور خواهند داشت  و خدمات به شهروندان ارائه می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.