آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه خودروهای لوکس و قدیمی در بوستان عطرسیب باقرشهر برپاشد +تصاویر

به گزارش راگانیوز ، نمایشگاه خودرو‌های لوکس و قدیمی روز گذشته در بوستان عطرسیب باقرشهر برگزار و با استقبال صدها نفر از علاقمندان به صنعت خودروسازی همراه شد.

DSC_0980

در این نمایشگاه که برای اولین بار در باقرشهر برگزار می شد، خودروهای کلاسیک و قدیمی به طور کاملا مرتب و منظم وارد بوستات عطر سیب شده و پس از اجرای برنامه نمایش و بازدید عمومی، به صورت کاملا منظم از بوستان خارج شدند.

ابوالفضل رضایی  مسئول آتش نشانی شهرداری باقرشهر و مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: بررسی تاریخی صنعت خودروسازی نشان می دهد که این خودروها در ابتدای تولید آمیزه ای از هنر و طراحی را داشته اند و هر چه به زمان حال نزدیک تر می شویم، شاهد کاهش این هنر و طراحی بوده ایم و همین جهت اهمیت توجه به این خودروها روز به روز بیشتر می شود.

مسئول برگزاری این نمایشگاه در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس در باقرشهر افزود: در سال های گذشته توجه به خودروهای کلاسیک به دلیل کاهش سهم هنر در کنار مسائل فنی مورد توجه بیشتری قرار گرفته و با توجه به ابراز علاقه مندی مردم و مشتاقان به این صنعت، تصمیم به برپایی نمایشگاه خودروهای لوکس و قدیمی در باقرشهر گرفتیم.

رضایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنا کردن مردم با خودروهای تاریخی و قدیمی تر و همچنین ایجاد محیط لازم برای دوستداران صنعت خوردو ذکر کرد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه خودروهای لوکس قدیمی به همراه نمونه های جدید تولید همان شرکت به نمایش گذارده شد که این امر می توان خود امکان قیاس بین تولیدات قدیمی و جدید را فراهم نماید.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی مختلف و همچنین تعدادی موتورسیکلت سنگین و نیمه‌سنگین به تماشا گذاشته شده است.

وی در پایان فرهنگ‌سازی درباره اهمیت و جایگاه خودروهای کلاسیک و قدیمی را یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و گفت:برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند به رفع مشکلات کلاسیک ‌داران و علاقمندان به این نوع خودروها و حفاظت بهتر از آنها کمک کند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با استقبال گسترده علاقمندان و بازدیدکنندگان باقرشهری و نواحی اطراف همراه بود و بازدیدکنندگان نیز با گرفتن عکس یادگاری از خودروهای قدیمی، به نحوی علاقمندی و رضایت خود از برپایی این نمایشگاه را نشان دادند.

گزارش تصویری:

DSC_0963

DSC_0908

DSC_0926

DSC_0934

DSC_0953

DSC_0939

DSC_0920

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.