آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی نمایشگاه طرح ضیافت فرصتی مناسب برای خدمت رسانی به مردم است

معاون برنامه ریزی و اشتغال فرمانداری شهرستان ری گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان برپایی نمایشگاه طرح ضیافت فرصتی مناسب و مغتنم برای ارایه خدمات صادقانه به مردم روزه دار خواهد بود.

به گزارش ایرنا ، ˈعباس علی سعیدیانˈ روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد تنظیم بازار شهرستان ری با محوریت طرح ضیافت ویژه ایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت: این نمایشگاه برای نخستین بار در شهرری و بخشداری های تابع برگزار و تمام سعی و تلاش خود برای ارایه خدمات شایسته به شهروندان را به کار خواهیم بست.

وی افزود: با توجه به برگزاری نشست های مختلف و پیگیری فرماندار ویژه شهرستان ری تهیه و تامین اقلام مورد نیاز نمایشگاه طرح ضیافت امسال به اداره کل جهاد کشاورزی استان و ادارات تابع واگذار و توزیع کالا، نظارت و بازرسی نیز برعهده اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان ری خواهد بود.

معاون برنامه ریزی فرماندار ری اظهارداشت: رفع مشکلات و تهیه اقلام مصرفی ویژه ماه مبارک رمضان برای ادای فرایض دینی از وظایف اصلی مسوولان در حوزه شهری و روستاها است.

سعیدیان تاکید کرد: تامین مایحتاج و کالاهای پرمصرف خانوارها در دستور کار ستاد تنظیم بازار شهرستان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس طبق توافق به عمل آمده با اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و شهرداری منطقه 20، مقرر شد عرضه مستقیم کالاهای پرمصرف ایام ماه رمضان در محل فرهنگسرای ولا در قالب 20 غرفه و در بخشداریهای تابع در مکانهای مناسب و پر جمعیت که قابل دسترسی عموم مردم است ، انجام شود.

وی افزود: نمایشگاه طرح ضیافت از چهارم تیرماه در شهر ری و بخش های تابع و با عرضه اقلام پرمصرف مردم اعم از مرغ ، گوشت قرمز ، روغن ، برنج ، موادپروتئینی ، زولبیا بامیه ، خرما و مواد لبنی با تخفیف پنج تا 20 درصد انجام خواهد شد.

همچنین در این جلسه اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان ری از جمله بخشداران، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، تعاون و رفاه اجتماعی، تعزیرات، اتاق اصناف و نمایندگان شبکه بهداشت، اماکن، شهرداری و فروشگاه شهروند، حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.