آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نماینده مجلس: تروریست های داعش در باتلاق جنایات خود غرق خواهند شد

 نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت : تروریست های ضد اسلامی داعش بزودی در باتلاق جنایات و جهل خود غرق خواهند شد.

ˈفاطمه رهبرˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: عملیات تروریستی در کشورهای اسلامی موضوع جدیدی نیست و این اقدامات با حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه انجام می شود.

وی افزود: اعضای گروه تروریستی و ضد اسلامی داعش مدت هاست زیر دست نیروهای رژیم صهیونیستی و آمریکایی آموزش دیده اند تا در اجرای سیاست های اسلام هراسی نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقدام تروریستی و ضد اسلامی، تاکید کرد: کشتار مسلمانان توسط گروههای تروریستی تنها با هدف جلوگیری از گسترش بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و همکاری برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اقدامات تروریستی ضد اسلامی هدایت شده است؛ به عنوان مثال در افغانستان و پاکستان با نام طالبان، در سوریه با عناوین مختلف و اکنون در عراق با نام گروه تکفیری داعش اقدام به کشتار مسلمانان سنی و شیعه می کنند..

فاطمه رهبر با اشاره به سکوت معنا دار مجامع بین المللی در خصوص کشتار مردم بی گناه کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر این جنایات و اقدامات تروریستی ضد اسلامی نشانه ترس آنان از رژیم صهیونیستی و امریکا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.