آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی کارگاه آموزشی برای کارکنان واحد حراست در شهرداری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای شهر باقرشهر ؛ گلشنی در این باره اظهار داشت : کارگاه آموزشی به منظور آشنایی با مباحث حراست و نگهبانی برای کارکنان این واحد در شهرداری باقرشهر برگزار شد .

مسئول واحد حراست شهرداری باقرشهر افزود : در این دوره مدیریت حفاظت فیزیکی ، اصول نگهبانی و تکریم ارباب رجوع در حوزه انتظامات سازمان آموزش داده شد .

وی با اشاره به اینکه حراست ها حافظ آبروی دستگاه ها و نیروی انسانی در سازمان ها هستند ، تصریح کرد : پیشگیری از تخلفات و صیانت از حیثت و جایگاه سازمان و اداره از وظایف و ماموریت های واحد حراست در هر سیستم و دستگاهی است ، لذا باید به این واحد توجه ویژه ای نمود و کارگاه های آموزشی در راستای آگاهی و بروز رسانی اطلاعات نیروهای واحد حراست برپا کرد .

وی در پایان گفت : این کارگاه به همت واحد حراست و آموزش شهرداری باقرشهر با همکاری استانداری تهران برای 50 نفر از کارکنان حراست و نگهبانی طی دو روز متوالی در شهرداری باقرشهر برپا شده است.

گفتنی است ؛ دوره های آموزشی مختلفی اعم از کمک های اولیه ، امداد و نجات و اصول نگهبانی برای کارکنان واحد حراست برپاشده است .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.