آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری برنامه «هم عهدی با شهدا» با حضور چهره‌های شاخص شهرری

 برگزاری برنامه «هم عهدی با شهدا» با حضور چهره‌های شاخص شهرری

 به گزارش راگانیوز، برنامه «هم عهدی با شهدا» به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس به‌ منظور شناخت صحیح از سبک زندگی شهدا و تکریم شهیدان و خانواده‌های معظم آنان، توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 و مراکز تابعه برگزار می‌شود.

برنامه «هم عهدی با شهدا» که با هدف تکریم و پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دفاع مقدس و زمینه سازی برای همراهی و همدلی نسل جوان با شهدا طراحی شده است.

به گزارش فارس، در این برنامه دو غرفه ایستگاهی در محوطه بیرونی ضلع جنوبی میدان شهرری با نام‌های «هم عهدی با شهدا» و «ایستگاه صلواتی» برپا خواهد شد.

گفتنی است، در غرفه «هم عهدی با شهدا» مخاطبان و علاقمندان می‌توانند یکی از 36 هزار شهید شهر تهران را به‌عنوان هم عهد و هم پیمان خود انتخاب و پلاک و شناسنامه هم عهدی با شهید مورد نظر را از غرفه دریافت کنند، مطالعه زندگینامه و خاطرات شهید هم عهد، زیارت مزار شهید، و ملاقات با خانواده شهید و انجام سایر امورات آن شهید بزرگوار جزء فعالیت‌های است که در این برنامه هم عهدی اجرا خواهد شد.

آیت‌الله محمدمحمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، قهرمانان ملی و ورزشی منطقه همانند علیرضا دبیر، هادی ساعی، حمید سوریان و همچنین جمعی از شخصیت‌های سیاسی و ایثارگران منطقه مانند حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران از جمله شخصیت‌های شاخص شهرستان ری هستند که برای حضور در این برنامه نیز دعوت شدند.

به گزارش فارس، اجرای اول در تاریخ سی و یکم شهریور ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 19 در ضلع جنوبی میدان شهرری و اجرای دوم در تاریخ دوم مهر ماه در فلکه اول دولت‌آباد، بوستان مهران برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.