آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی      برای بررسی و اجرای بیش از 30 برنامه فرهنگی، هنری،آموزشی و ورزشی با حضور رئیس و تمامی اعضای ستاد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه نصیری ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی ملت و دولت در به سرانجام رسیدن برجام، این پیروزی را نشانه برحق بودن خواست مردم ودولت عنوان کرد که در سایه صبر و مقاومت همه آحاد جامعه و با رهنمود های مقام معظم رهبری بدست آمد.

وی در ادامه دهه فجر را فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب عنوان و اظهار کرد: از زمان انقلاب تا کنون 4 نسل را پشت سر گذاشتیم و طبیعی است که این موضوع برای نسل کنونی غیر ملموس باشد بنابراین ما وظیفه داریم که انقلاب و اتفاقات مربوط به آن را به نسل جدید شناسانده و تبیین کنیم .

 نصیری وحدت و امنیت ملی را از عناصر مهم نظام جمهوری اسلامی دانست که همواره موجب حضور چشمگیر مردم در عرصه های مختلف نظام بوده و خواهد بود و22 بهمن را نماد وحدت و امنیت ملی برشمرد و گفت: هرچه وحدت و اتحاد ملی بیشتر باشد حضور مردم در جشن ملی 22 بهمن بیشتر خواهد بود و باید از حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تقویت وحدت و انسجام ملی استفاده نمود.

نصیری تصریح نمود: جذب حداکثری و وحدت ملی کلید و رمز توسعه و پیشرفت کشور است و با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفندماه و لزوم توجه به تلاش دشمنان برای بهره‌گیری از ایام دهه فجر و فضای انتخابات برای تحقیر مردم‌سالاری دینی و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب، گفت: یکی از دلایل نام‌گذاری امسال جلوگیری از ایجاد اختلاف بین دولت و ملت است و در این جهت توجه به نیت خیر و نیز اصول انقلاب اسلامی تقابل‌ها را به تعامل و نقد منصفانه را جایگزین نفی خواهد کرد.

در ادامه جلسه ملکی دبیر ستاد دهه فجر به برنامه های این ستاد ویژه ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: بالغ بر30برنامه آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی درطی این ایام برای دانش آموزان و همکاران برگزار خواهد شد .

وی اظهار کرد: در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در جوار حرم ایشان گردهم خواهیم آمد و با گرامیداشت روز 12 بهمن و همراه با سراسر کشور به طور همزمان شاهد آغاز شدن جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باشیم.

ملکی، غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برپایی جشن بزرگ انقلاب، اعزام کاروان راهیان نور دختران به مناطق عملیاتی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با ورود امام خمینی(ره ) به ایران، اهداء بسته های فرهنگی و برگزاری مسابقات را از دیگر برنامه های این مدیریت در طی ایام مبارک دهه فجر عنوان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.