آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری دومین جلسه کارگروه تجدید ممیزی املاک در دفتر شهردار باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ دومین جلسه کارگروه تجدید ممیزی املاک با حضور دبیر و اعضای این کاگروه در دفترشهردار باقرشهر برپا گردید .

شهردار باقرشهر در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) گفت : تجدید ممیزی املاک شهر کار بسیار بزرگ و وسیعی است که با توجه به توانمندی های همکاران در مجموعه شهرداری و آشنابودن با فضای شهری از امسال قرار شده این کار توسط اعضای کارگروه شهرداری باقرشهر صورت گیرد .

وی در ادامه اظهار داشت : با توجه به سرشماری نفوس و مسکن سال 95 جمعیت باقرشهر حدود 66 هزار نفر است که این آمار دقیق نیست و برخی از محله های باقرشهر هنوز سرشماری نشده اند که در این کارگروه قصد داریم به آمار دقیقی از جمعیت و املاک باقرشهر دست یابیم .

ناصری پور در این جلسه یادآور شد : میزان عوارض آلایندگی که از سمت پالایشگاه نفت تهران به شهرداری باقرشهر تعلق می گیرد بسیار کم است و این در حالی است که بیشترین آسیب را از نظر آلودگی های مختلف مردم باقرشهر می بینند و این میزان عوارض آلایندگی ظلم در حق مردم باقرشهر است .

شهردار باقرشهر با اشاره به اینکه تجدید ممیزی املاک توسط مجموعه شهرداری خروجی بسیار خوبی خواهد داشت ، تصریح کرد : با توجه به حسن سلیقه و دقت نظر اعضای کارگروه تا به امروز مطمئنا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های شهرداری ، این امر در تمامی زمینه های شهرداری تاثیر گذار خواهد بود و امیدواریم که بتوانیم با ساختن شهری آباد و پیشرفته مردم باقرشهر را به حقشان برسانیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.