آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری سیزدهمین همایش هیات های مذهبی باقرشهر و کهریزک

به گزرش راگانیوز ؛ سیزهمین همایش هیات های مذهبی باقرشهر و کهریزک با حضور کنگرلو رییس سازمان تبلیغات شهرستان ری ، آیت الله موسوی امام جمعه باقرشهر ، رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، فرمانده کلانتری باقرشهر ، فرمانده بسیج باقرشهر ، اعضای شورای کهریزک ، مدیران شهری و مسئولین هیات های مذهبی برگزار شد .
امام جمعه باقرشهر در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت : باید در عزاداری های امام حسین (ع) باید خلوص نیت داشته باشیم و خدا را در همه حال در نظر بگیریم و همه باید اخلاص در عمل داشته باشند چرا که خدا عزاداری ما را برای امام حسین (ع) دوست دارد و اگر خالصانه در این عزاداری ها قدم برداریم حتما برکت آن را در زندگی خواهیم دید .
وی در ادامه افزود : عزاداری ها باید سنتی برگزار شوند و هیات باید همانند یک کلاس درس باشد و باید فرهنگ عاشورا و کربلا را عزاداران فرابگیرند و امام حسینی شوند و راه و روش آن امام را پیش گیرند چرا که امام حسین (ع) جان خود را برای حیات اسلام دادند.

مجتبی پرک رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این مراسم به سخنانی پرداخت و اظهار داشت : مجموعه شهرداری باقرشهر و اعضای شورای اسلامی برای هر چه با شکوه برپاشدن عزاداری امام حسین (ع) در هیات های مذهبی ، مساجد و تکایا آمادگی کامل دارند و از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نمی نماییم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.