آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری همایش های پیاده روی در ری و خاوران در دهه مبارک فجر

به گزارش راگانیوز ؛ وی با بیان اینکه برنامه های امسال دهه مبارک فجر گسترده تر و پر رنگ تر از سال های گذشته انجام خواهد گردید اظهار داشت: هیئت های ورزشی و مسئولین دفاتر نمایندگی بخش ها باید اهتمام لازم را در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه مبارک فجر داشته باشند.

آزاد فعالیت های اداره ورزش و جوانان را در این ایام در سه بخش ورزشی، فرهنگی  و عمرانی اعلام نمود و افزود در بخش ورزشی برگزاری مسابقات متعدد ورزشی را در برنامه کاری داریم که مهمترین آن ها برگزاری مسابقات کشتی و رزمی قهرمانی استان در باقرشهر می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ادامه داد: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهر ری و خاوران جزء برنامه های فرهنگی ورزشی این اداره می باشد و حضور جامعه ورزشی شهرستان در حرم مطهر امام خمینی به منظور تجدید بیعت با آرمان های پاک بنیان گذار انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در این ایام می باشد.

وی در پایان در خصوص برنامه های عمرانی این اداره در ایام دهه فجر گفت: افتتاح استخر سرپوشیده طالقانی و افتتاح سالن و خانه شمشیر بازی قیامدشت از جمله پروژه های عمرانی در این ایام می باشد که امیدواریم با عنایت پروردگار به این مهم دست یابیم و بتوانیم در آینده فعالیت های ورزشی گسترده ای در این اماکن داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.