آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری ویژه برنامه های ورزشی و تفریحات سالم بعد افطاردر منطقه 20شهرداری تهران

به گزارش راگانیوز اصغر عطائی افزود: با توجه به تقارن تعطیلات تابستان با ایام مبارک ماه رمضان و به منظور بهره مندی شهروندان از فعالیت های ورزشی، بخش عمده ای از فعالیت های ورزشی این منطقه در شب هنگام و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا می شود. 
وی بخشی از این فعالیت های ورزشی را در قالب ایستگاه های تندرستی و زنگ ورزش اعلام کرد و افزود: در فضای نمایشگاهی فصل نیایش نیز علاوه بر مسابقه های ورزشی، تجهیزات و امکانات ورزشی نظیر فوتبال دستی بزرگسالان، دارت، بدمینتون و پینگ پنگ برای استفاده شهروندان از تفریحات سالم و غنی سازی اوقات فراغت آنها فراهم شده است. 
وی به برپایی مسابقه های جام رمضان برای گروه های سنی مختلف در مجموعه های ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: ارتقاء نشاط معنوی شهروندان و ایجاد صمیمیت بین آنها با تکیه بر تقویت ارزش های دینی و اسلامی از مهمترین اهداف ویژه برنامه های ورزشی ماه مبارک رمضان است. 
عطایی تاکید کرد: ایستگاه تفریحات سالم شهرداری منطقه 20 تهران در میدان نماز بوستان مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) بعد از افطار و نماز تا ساعت 24 هر شب پذیرای شهروندان است. 
وی یادآور شد: همچنین مجموعه مسابقات زنگ ورزش و ایستگاه های تندرستی آقایان و بانوان این منطقه در بوستان های گلبرگ، چشمه علی، مهران، ایثار، نغمه و آلاله و ورزشگاه های شهید مدرس و شهدای دولت آباد در رشته های متنوع ورزشی متناسب با اقشار و سنین مختلف در حال برگزاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.