آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

720 یتیم تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ری دارای حامی شدند

 به گزارش راگانیوز فاطمه صفاریان  تعداد این حامیان را افزون بر دو هزار و 945 نفر اعلام کرد و افزود: در این شهرستان و شهرهای تابعه آن افزون بر 785خانوار نیز تحت پوشش طرح محسنین قرار دارند و این خانوارها هم افزون بر دو هزار و 467نفر حامی دارند. 

وی یادآور شد: در طرح محسنین با توجه به نیاز این خانواده ها بیش از 432خانوار بدون حامی هستند که نیاز است خیرین و حامیان بزرگوار، این خانوارها را نیز تحت حمایت خودشان قرار دهند. 

صفاریان خاطر نشان کرد: مجموع کمک های مالی حامیان درسال گذشته افزون بر28میلیارد و 358 میلیون و 645 هزار و 638ریال کمک نقدی در قالب طرح اکرام و محسنین به کمیته امداد در راستای کمک به ایتام و نیازمندان بوده است. 

به گفته وی کمک های مردم به صورت خاص و عام بوده و کمک های عام صرف هزینه درمان، ازدواج و تأمین مسکن نیازمندان خواهد شد و تلاش می شود کمک ها در راستای نیات افراد هزینه شود. 

وی با اشاره به این که سنت حسنه اطعام و افطار روزه داران مورد تاکید دین مبین اسلام بوده است، تصریح کرد: همواره در بیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به این سنت اشاره و توصیه شده است . 

صفاریان خاطر نشان کرد: طی ده شب در ماه مبارک رمضان آیین معنوی ضیافت افطاری با حضور 900 نفر از مددجویان این نهاد در دارالضیافه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تدارک دیده شده است. 

وی تصریح کرد: برپایی ضیافت معنوی افطاری برای مددجویان تحت پوشش این نهاد از جمله ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که با هدف بهره گیری معنوی از این ماه پرفضلیت در روزهای آتی انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.