آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری چهاردهمین سلسله نشست‌های تخصصی پاتوق فرهنگی تسنیم در شهرری

چهاردهمین سلسله نشست‌های تخصصی پاتوق فرهنگی تسنیم با حضور استاد غفرانی در شهرری برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری چهاردهمین سلسله نشست‌های تخصصی پاتوق فرهنگی تسنیم در شهرری

به گزارش راگا نیوز چهاردهمین دوره از سلسله نشست‌های تخصصی «پاتوق فرهنگی تسنیم»، با کارگاه آموزشی با عنوان «رشد اجتماعی از منظر قرآن کریم» در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با چهاردهمین نشست پاتوق فرهنگی تسنیم گفت: دوره آموزشی «تسنیم» به همت فرهنگسرای ولاء و با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های فرهنگی فعالان فرهنگی تربیتی حوزه دختران برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای ولاء افزود: این نشست‌ها با حضور کارشناسان فرهنگی و مربیان تربیتی، اساتید و صاحب نظران و مراکز و موسسات فرهنگی این حوزه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهاردهمین گردهمایی اعضای پاتوق فرهنگی تسنیم با حضور استاد محمد جعفر غفرانی، پژوهشگر علوم قرآنی و استاد الهیات دانشگاه تهران با موضوع آموزشی «رشد اجتماعی از منظر قرآن کریم» خواهد بود.

موسوی بیان کرد: چهاردهمین نشست از این سلسله نشست‌ها پنج‌شنبه 30 آبان ماه از ساعت 9 تا 11 در سالن اجتماعات ولی‌عصر (عج) فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ولاء، با اشاره به برگزاری دوره‌های آتی تسنیم بیان کرد: طی دوره‌های گذشته نیز کارگاه‌هایی با موضوع رسانه و دختران (فرصت‌ها و تهدیدها)، بررسی وضعیت اجتماعی دختران در جهان امروز، الگوهای موفق فعالیت‌های دخترانه در جهان اسلام، آسیب شناسی روابط دختر و پسر، بازشناسی دختران در قرآن، آشنایی با منظومه تربیتی دختران در اسلام و جایگاه دختران در ادبیات داستانی (معاصر) با حضور اساتید عالی رتبه برگزار شده و در پایان این دوره‌ها نیز به شرکت کنندگان در نشست‌ها، مدرک پایان دوره از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعطاء می‌شود.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای شرکت در این دوره می‌توانند به آدرس شهرری، میدان نماز، بوستان ولی عصر(عج)، فرهنگسرای ولاء مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.