آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های فن بیان و گویندگی در شهرری

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء از برگزاری دومین دوره ورک شاپ‌ها و کارگاه‌های استعدادیابی و آموزشی گویندگی و فن بیان در فرهنگسرای ولاء خبر داد.
 برگزاری کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های فن بیان و گویندگی در شهرری

مسئول واحد آموزش فرهنگسرای ولاء گفت: در ابتدای برگزاری این کارگاه‌ها تستی از هنرجویان که ثبت‌نام کرده‌اند گرفته می‌شود و در صورت قبولی، آن‌ها صلاحیت شرکت در کلاس‌ها را پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره علاقمندان و متقاضیان به صورت آکادمیک و عملی زیر آموزش قرار می‌گیرند و به کسب مهارت‌های فن بیان و گویندگی می‌پردازند تا خود را برای ورود به عرصه سینما و تلویزیون و رادیو آماده سازند.

مهدکیا با اشاره به روش‌های تدریس ادامه داد: در این دوره روش‌هایی همچون بهداشت صدا،شناخت سازمانی، اعراب خوانی، تندخوانی، آئین نگارش و دستور زبان فارسی، صدا سازی، گویندگی و فن بیان، کارگاه آموزشی دوبلاژ توسط سید حسن اسماعیل پور گوینده رادیو، تدریس می‌شود.

مهدکیا در ارتباط با مدت کارگاه‌های آموزشی ذکر کرد: در این دوره هنرجویان به مدت 30 ساعت آموزش شامل 15 جلسه دو ساعته آموزش می‌بینند و در پایان دوره پس از برگزاری آزمون مدرک رسمی از طرف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به فراگیران اعطاء می‌شود.

مسئول واحد آموزش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 گفت: سیدحسن اسماعیل‌پور، متولد 1360 در بهشهر و فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است او در برنامه‌های زیاد و متفاوتی از جمله جوان ایرانی سلام، تیتر داغ، اینجا شب نیست، یک سبد ترانه، عابران سپیده، رو موج ما بمون، شباشب، برگ برنده، یک سوال علمی، خط و ربط و … گویندگی کرده است.

مهدکیا  ادامه داد: وی از اسفند 79 به‌عنوان بازیگر وارد رادیو شده و پس از مدتی نویسندگی، گویندگی، کارگردانی نمایش و چند کار دیگر را انجام داده است و در حال حاضر گوینده شبکه جوان است.

مسئول واحد آموزش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 در ارتباط هدف برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه با هدف ارایه نحوه ارتباط صحیح و موثر گفت‌و‌گو در جامعه و خانواده به صورت تخصصی و نیز نحوه صحیح بیان اجرا می‌شود.

مهدکیا با اشاره به ثبت‌نام هنرجویان ذکر کرد: تا به حال افراد زیادی در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و بعد از تایید صلاحیت آن‌ها کلاس‌ها شروع می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: این دوره‌ها پس از تایید شدن فراگیران سه شنبه و چهارشنبه های هر هفته ساعت 17 تا 19 در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری، میدان نماز مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.