آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بسیج برای حفظ نام امام (ره) و اطاعت از رهبری سرو جان نمی شناسد

راگانیوز – فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی ناحیه مقاومت حضرت روح الله گفت: نیروی مقاومت بسیج برای حفظ نام امام (ره)،

نظام و اطاعت از رهبری سرو جان نمی شناسد

 

ابوالفضل رضایی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همانطور که امام راحل فرمودند ˈبسیج لشکر مخلص خداستˈ و بسیجیان جان برکف نیز برای حضوری حماسی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال آماده نشان دادن توان نظامی و فرهنگی خود به ملت شریف ایران هستند.

وی با بیان اینکه بسیج کارگری شهید برونسی ناحیه حضرت روح الله متشکل از نیروهای توانمند کارگری و متخصصین کارخانجات جنوب تهران می باشد، افزود: همانطور که همگان شاهد هستند چرخ صنعت کشور هم اکنون به دست پولاد مردان عرصه تولید نه تنها از گردش نایستاده بلکه توانسته کمر دشمنان ملت ایران را خم کند.

رضایی تصریح کرد: نیرو و توان این قشر زحمتکش برگرفته از آرمان و ارزش های امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی نیز در این گفت و گو، ویژه برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر را که قرار است در ایام الله دهه فجر از سوی این حوزه برگزار شود، اعلام کرد.

رضا فرخی گفت: تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر، تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و غبار روبی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا، دیدار با جانبازان و ایثارگران سالهای دفاع مقدس، دیدار با مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و دیدار با خانواده محترم شهدا می باشد.

وی، برگزاری جشن ویژه دهه فجر، برپایی نمایشگاه فرهنگی در سطح کارخانجات و پایگاههای تابعه، سخنرانی مسوولین لشکری و کشوری در جمع کارگران و بسیجیان این حوزه و شرکت پرشور اعضای بسیج همزمان با سایر اقشار جامعه کارگری در راهپیمایی سراسری 22بهمن را از دیگر برنامه ای ایام مبارک دهه فجر امسال عنوان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.