آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بسیج کارگری همانند زمان جنگ امروز نیز در عرصه تولید پیروز میدان خواهد بود

راگا نیوز- فرمانده بسیج کارگری حوزه شهید برونسی ناحیه روح الله سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: این نیرو همانند دوران دفاع مقدس در زمان حاضر نیز در زمینه تولید محصولات با کیفیت پیروز میدان خواهد بود.

 

ابوالفضل رضایی  ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: این حوزه از تیر ماه سال گذشته بطور رسمی با جدا شدن از بسیج ناحیه ری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: هم اکنون بالغ بر چهار هزار بسیجی برادر و خواهر عضو این ناحیه می باشند و طی این مدت ضمن تشکیل پرونده پرسنلی برای این تعداد عضو برنامه های متنوع آموزشی عقیدتی و نظامی تدارک و به مورد اجرا گذاشته شده است.

رضایی تاکید کرد: حوزه بسیج کارگری شهید برونسی از هفت شرکت صنعتی شامل شرکت کاشی سرامیک سعدی، سایپا پرس، پالایش نفت بهران و ایران نول، ایرانترانسفو ، پرسی ایران گاز و ایران سیلندر تشکیل شده است.

فرمانده بسیج کارگری حوزه شهید برونسی ناحیه روح الله سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه هدف بسیج کارگری بیشتر بر مبنای افزایش تولید بویژه تولید کیفی و کمیت بنا نهاده شده است، تصریح کرد: استفاده از نیروهای خلاق و نخبه بسیجی در کنار تولید موجب شده تا وابستگی به مواد خارجی و از طرفی هزینه های تولید کاهش یابد.

وی گفت: بسیجی واقعی مطیع رهبری است و تا این زمان بسیج ثابت کرده هرجا که حضوری فعال داشته باشد، ضمن دلگرمی بخشیدن به مسوولین اجرایی، دشمنان و بدخواهان را در رسیدن به اهدافشان مایوس کرده است.

رضایی گفت: حفظ چرخه صنعت و بازنایستادن تولید در زمان تحریم ها به دست پرتوان بسیجیان کارگری محقق شد و امروز نیز موفقیت در عرصه هسته ای با ایستادگی مردم در برابر زیاده خواهی دشمنان محقق شد.

فرمانده بسیج کارگری حوزه شهید برونسی ناحیه روح الله سپاه حضرت سید الشهدای (ع) استان تهران گفت: در هفته بسیج چهار همایش در این حوزه برپا شد که در آخرین روز از این ایام، همایشی تحت عنوان ˈبسیج پیشتاز حماسه و ایثارˈ با حضور معاون سیاسی استاندار، فرماندار و برخی از مسوولین بسیجی شهرستان ری، خانواده شهدای کارگری و 400 نفر از اعضای بسیج حوزه روح الله در شرکت کاشی سرامیک سعدی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.