آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بصیرت افزایی از وظایف مهم جوانان در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان است

راگانیوز – معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: بصیرت افزایی و مقابله با هجمه های گوناگون دشمنان از وظایف مهم امروز جوانان است .

 

به گزارش ایرنا ، عباس سلیمی روز سه شنبه در جمع مسئولی1ن و اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران و شهرستان ری ، مسوولیت کنونی نسل جوان را در پنج اصل ˈدین باوری و ارتقای معرفت دینیˈ، ˈولایت مداریˈ، ˈتحصیل علم و دانشˈ،ˈدشمن شناسیˈ و ˈدشمن ستیزیˈ دسته بندی و این اصول را با توجه به آیات قرآن و روایات تشریح کرد.

وی گفت: آستان حضرت عبدالعظیم (ع) آمادگی دارد تا همایش های ویژه این قشر آینده ساز را در قالب طرح های خادمین فرهنگی و با همکاری تشکل های دانش آموزی و دانشجویی برگزاری کند.

سلیمی دوران جوانی را به ستاره ای تشبیه کرد که در آسمان زندگی هر انسان تنها یکبار طلوع می کند و بعد از افول و غروب طلوع مجددی ندارد ، اظهارداشت: باید این مقطع را که در روایات و احادیث از آن به عنوان بهار عمر یادشده، درست پاسداری و قدر شناسی کرد.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از جوانان خواست تا در جهت ساختن آینده ای پر افتخار از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و زمینه ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) را فراهم کنند.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران در این دیدار ضمن اشاره به طراحی و انجام اقدامات اولیه همایش بین المللی دانش آموزی عبدالعظیم الحسنی(ع) در محوریت نامه پرخیر و برکت امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم(ع) و در سه محور ˈسبک زندگی اسلامیˈ، ˈمحبت و ولایتˈ و ˈامام شناسیˈ، پیش نویس اجرای این همایش را ارایه و ابراز داشت که به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

ˈعلی حاج محمدیˈ بیان داشت ، مقرر شده این همایش در سه بخش ˈوبلاگ نویسیˈ،ˈداستان نویسیˈ و ˈتحقیق و مقاله علمیˈ در سطح دانش آموزان برگزار شود که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.