آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بلوار شهید دستواره در منطقه 20 به آزادگان متصل شد

قائم مقام منطقه 20، از بهره‌برداری راست‌گرد بلوار شهید دستواره به بزرگراه آزادگان شرق با هدف توسعه شبکه بزرگراهی در این منطقه جنوبی خبر داد.
بلوار شهید دستواره در منطقه 20 به آزادگان متصل شد

 به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، اصغر عطائی از بهره‌برداری راست‌گرد بلوار شهید دستواره به بزرگراه آزادگان شرق با هدف توسعه شبکه بزرگراهی در این منطقه جنوبی خبر داد و اظهار داشت: مسیر دسترسی بلوار شهید دستواره در منطقه 20 به بزرگراه آزادگان شرق که بعد از بزرگراه شهید رجایی و فدائیان اسلام، سومین دسترسی شهرری به این بزرگراه محسوب می‌شود، زیر بار ترافیک رفته است.

وی سهولت تردد، کاهش زمان سفر، کاهش آلودگی زیست‌محیطی و توسعه شبکه بزرگراهی را از مهمترین اهداف این پروژه برشمرد و گفت: با بهره‌برداری از این مسیر بزرگراهی، که بر اساس درخواست شهروندان طراحی و اجرا شده، دسترسی از غرب شهرری به بزرگراه آزادگان شرق و همچنین امام علی (ع) را امکان‌پذیر کرده است.

قائم مقام منطقه 20 به تمهیدات ترافیکی نظیر نصب گاردریل و علائم و المان‌های ترافیکی به منظور ایمن‌سازی مسیر نیز اشاره کرد و افزود: روشنایی طول مسیر و فضای پیرامونی آن با نصب پروژکتور و پایه چراغ به‌طور کامل تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه طراحی شبکه راه‌ها به ویژه در بزرگراه‌ها و شریان‌های اصلی با توسعه فضای سبز شهری همراه است، تصریح کرد: اطراف رمپ شهید دستواره به آزادگان، 10 هزار مترمربع فضای سبز بزرگراهی نیز احداث شده است تا علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز منطقه 20، شهروندان هنگام تردد از این فضای زنده شهری احساس شادابی کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.