آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

به مناسبت روز دانشجو اعضای شورای اسلامی باقرشهر از دانشجویان کتابخانه تخصصی عطر یاس تجلیل به عمل آوردند.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی باقرشهر خطاب به دانشجویان این مجموعه گفت:

امروزروز ارج نهادن به جایگاه والای دانش و بینش است .۱۶ آذرماه نماد استکبارستیزی دانشجویان ایرانی در طول تاریخ دانشگاهی کشور است .

ایرج لک معروفی تاکید کرد: موفقیت‌های دانشجویان ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و پژوهشی که سهم مهمی در پیشرفت علمی کشور داشته است و همزمان با آن بصیرت سیاسی آن‌ها نسبت به تحولات سیاسی داخلی و خارجی ارزنده و قابل‌تقدیر است. از این رو در این روز فرخنده و مبارک که مزین به خون شهیدان دانشجو است،از شما دانشجویان عزیز درخواست دارم که با اشتیـاق و انگیزه مضاعف در سنگر علم‌آموزی ،و پیروی از رهمنوردهای مقام معظم رهبری دانشگاه را به عرصه خرد ورزی وتفکر برای رفع مشکلات و موانع فرا روی جامعه مبدل سازید و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد پیشرفت شما عزیزان در مقاطع بالاتر علمی باشیم که باعث افتخار کشور عزیزمان باشید.

در ادامه آقای ابوطالب بقرایی ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت:ما  در مجموعه شورای شهر بر این باوریم که استفاده از تخصص، ایده‌ها و معلومات نخبگان و دانشجویان عزیز می‌تواند ما را در پیشبرد اهداف وچشم اندازهای شهر یاری کند . به همین منظور دانشجویان عزیزی که پایان نامه‌هایشان مربوط به امور شهری باشد مورد استقبال مجموعه شورای شهر وشهرداری قرارگرفته و از آن‌ها حمایت می‌شود.

سپس مهندس دارابی ضمن تبریک روز دانشجو از تلاش دانشجویان در راه تحصیل علم و دانش خواستار جدیت این عزیزان در کسب مدارج بالای علمی شد.

خزانه‌دار شورای اسلامی باقرشهر در ادامه با اشاره به نقش مهم دانشجویان و نخبگان در پیشرفت اهداف شورای شهر و ساختن شهری ایده آل خبر از تشکیل کانون نخبگان شهر در آینده‌ای نزدیک را داد  و افزود مجموعه شورای شهر مصمم است از ظرفیت‌ها و مهارت‌های نخبگان در امور شهری استفاده نماید.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از دانشجویان :

آذر نوش میرزایی ـ مرتضی وحیدی ـ علی‌اکبر رحیمی ـ غزاله صدیق و ابراهیم عابدینی به خاطر کسب رتبه بر تر در بین دانشجویان کتابخانه تخصصی عطر یاس تجلیل به عمل آمد.

IMG_2853 IMG_2874 IMG_2878 IMG_2884 IMG_2886 IMG_2890 IMG_2893 IMG_2899

ویرایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.