آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

به همت مدیریت بحران شهرداری باقرشهرمانور زلزله در مدارس باقرشهر برگزار شد.

به گزارش راگانیوز مانور زلزله همه‌ساله در هشتم آذرماه به‌منظور آماده‌سازی دانش آموزان در برابر حوادث طبیعی در سطح مدارس این منطقه برگزار می‌شود.

DSC08297

در حاشیه این مانورمسئول ستاد مدیریت بحران  شهرداری باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : این مانور باهدف کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از زلزله به‌وسیله ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، ایجاد و ارتقای مهارت‌های فردی و جمعی جوامع دانش‌آموزی و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله و استفاده کاربردی و عملی از آموخته‌های نظری دانش آموزان برگزار شد.

سعید شفیعی گفت :   با توجه به اهمیت بحث زلزله و وجود گسل‌های زلزله‌خیز در کلان‌شهر تهران به‌خصوص منطقه جنوب تهران و لزوم آمادگی همیشگی در راستای مقابله با حوادث احتمالی، باهدف ارزیابی میزان آمادگی و هماهنگی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف ازجمله شهرداری باقرشهر در مواجه‌شدن با بحران‌های احتمالی  این مانور برگزار شد.

لازم به ذکر است این مانور به همت مدیریت بحران شهرداری باقرشهر و مشارکت فرمانداری شهرستان ری ،بخشداری کهریزک ،آموزش‌وپرورش بخش کهریزک ،اورژانس و سایر ادارات خدمات رسان شهری در دبیرستان پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.