آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیانیه شورای اسلامی باقرشهر در حمایت و همبستگی با مردم مظلوم وقهرمان غزه

شورای اسلامی باقرشهر در بیانیه‌ای حضور گسترده و پر شور ملت ایران در راه‌پیمایی روز جهانی قدس را نماد عزم و اراده جهان اسلام و آزادیخواهان عالم برای آزادی قدس و برائت جامعه جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی دانست.

به گزارش سایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر بیانیه شورای اسلامی باقرشهر به شرح زیر است:

201248170848gaza2-ns

من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می‌دانم، روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آن‌ها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند. امام خمینی (ره)

پیکرهای غرقه به خون مردم روزه‌دار این شهر، که افطاری آنان خاک است و خون، بی ترحم و باسکوت رسانه‌های استکباری، در زیر خروارها خاک دفن می‌شود؛ صدها شهید و هزاران مجروح، حاصل تهاجم سازمان‌یافته رژیم جعلی اسرائیل به این مردم مظلوم است.

هر انسان آزاده‌ای، فارغ از مذهب و نژاد و زبان، با دیدن این درنده‌خویی‌ها، متأثر خواهد شد و خود را ملزم به دفاع از حق و عدالت خواهد دانست؛ همچنان که شاهد آنیم که انسان‌های آزاده و آزادی‌طلب، از مسلمان و مسیحی و یهودی، در چهار گوشه این کره خاکی، به نشانه همبستگی با مردم غزه به خیابان‌ها آمده‌اند تا فریاد اعتراض خود را به گوش دولت‌های مستکبر جهان برسانند.

هم اکنون وقت آن رسیده تا با توجه به ضرورت حضور گسترده مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین و به تعبیری حمایت از تمام اسلام و مسلمین، همه وجدان‌های بیدار و مسلمانان جهان پا به پای مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر حماسه‌ای از جنس ایمان و وحدت خلق کرده و قدرت اسلام را به تمامی مدعیان محور غربی – عربی نشان دهند.

اکنون شورای اسلامی باقرشهر ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‏های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همبستگی دوباره با مردم قهرمان غزه، از مردم شریف و آزاده باقرشهر تقاضا دارد تا با حضور یکپارچه خود در مراسم روز جهانی قدس، حمایت دوباره خود از مظلومان و مستضعفان و دشمنی خود با مستکبران و گردنکشان جهان را اعلام دارند و عزم و اتحاد راسخ خود در مبارزه با صهیونیسم را به نمایش بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.