آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زمان برگزاری نمایشگاه اغوا در شهرری تمدید شد

زمان برگزاری نمایشگاه بزرگ اغوا بنا به درخواست بازدیدکنندگان و استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد. نمایشگاه بزرگ اغوا همزمان با ماه میهمانی خدا و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است به همت سازمان بسیج رسانه استان تهران و با همکاری  شهرداری منطقه 20 و حسینیه قائم آل محمد (عج) در فرهنگسرای ولاء، ضلع جنوبی مقبرةالشهداء برگزار شد.

این نمایشگاه از همان ساعات اولیه میزبان حجم زیادی از بازدیدکنندگان بود و بنا به درخواست مراجعه‌کنندگان مدت برپایی این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان تهران  گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب و اهمیت کارهای فرهنگی در جامعه نمایشگاه اغوا با محوریت آسیب‌های ماهواره در خانواده برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مصطفی هدایی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا بود این نمایشگاه از بیست و سوم تا بیست و ششم ماه مبارک رمضان برگزار شود که بنا به درخواست مخاطبان و استقبال پرشور مردم، این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

وی در ادامه تبیین اهداف شبکه‌های ماهواره‌ و روشنگری سیاست‌های پشت پرده آن‌ها، پخش کلیپ‌ها و مستنداتی در راستای آسیب‌های ماهواره در خانواده‌ها و برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه را از جمله برنامه‌های این نمایشگاه برشمرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.