آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تامین آب شرب مجتمع شهر سنگ در دست انجام است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ری “مهدی مجیدی” معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری در جلسه بررسی تامین آب شرب مجتمع شهر سنگ که باحضور مسوولین مربوطه در دفتر معاونت برگزار شد ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) و هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در خصوص تامین آب شرب شهر سنگ جلسات متعددی تشکیل شده است که امید داریم با اتخاذ تدابیر مناسب و لازم توسط هیات امناء شهرسنگ، شهرداری باقرشهر و شرکت آبفای شهرستان مشکلات این مجموعه برطرف شود.

وی با اشاره به مسلوب المنفعه نمودن چاه های غیر مجاز شهر سنگ تا پایان شهریور و نامه شورای شهر باقر شهر در خصوص محدوده قانونی باقر شهر ،ایجاد شبکه آبرسانی در شهر سنگ را وظیفه آبفای شهرستان دانسته و خواستار مشارکت این شرکت در هزینه های مربوطه شدند.

مجیدی افزود: در سال 91 از طرف هیات امناء شهر سنگ مبلغ 90 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت جهت اجراء به شرکت آبفا جنوب غربی پرداخت شده است اما به دلیل عدم دریافت مجوز حفاری توسط شهر سنگ کار اجرای شبکه انجام نشده است.

وی افزود: با توجه به طولانی بودن پروسه و بروکراسی اداری ، شرکت آبفا مسوول اجرای و راه اندازی این شبکه است اما به علت عدم وجود اعتبار ، اعضاء و واحدهای شهرسنگ موظف است هزینه اجرای این شبکه را تامین نمایند.

مجیدی هزینه توسعه و تاسیسات آبرسانی این مجموعه را با احتساب شبکه 2 میلیارد تومان بر آورد نمود و افزود: شرکت آبفا مصمم به اجرای این شبکه می باشد اما به دلیل عدم اعتبار موجود خواستار تامین هزینه اجرای این شبکه توسط اعضاء و واحدهای شهر سنگ می باشد.

در ادامه این جلسه پس از بررسی مشکلات موجود با توجه به توافق به عمل آمده فی مابین شرکت آبفای شهرستان ری و هیات امناء مجتمع شهرسنگ در مورد پرداخت 5/1 میلیارد تومان(با لحاظ نمودن پرداخت سال 91) بابت هزینه توسعه شبکه و ایجاد تاسیسات آبرسانی و شبکه انتقال آب مقرر گردید به منظور شروع عملیات اجرایی 50 درصد از مبلغ مورد توافق و تعهد از طرف هیات امناء ، به حساب آبفاشهرستان واریز شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.