آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تاکید شهردار باقرشهر بر اصل صرفه جوئی و بالابردن بهره وری

شهردار باقرشهر با معاونین خود تشکیل جلسه داد

phpThumb_generated_thumbnailjpg (2)

 به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهردر نشست شهردار باقرشهر و معاونین، سعید استاد فرج، شهردار باقرشهر با تاکید بر اصل صرفه جوئی و بالابردن بهره وری در استفاده از منابع موجود در راستای خدمت به مردم از معاونین خود خواست با توجه به کمبود اعتبار مالی، نیازمندی های شهر را اولویت بندی کنند و با تدوین برنامه ریزی صحیح، به امورات مردم رسیدگی کنند. دراین جلسه که با حضور محسن حمیدی معاون اداری-مالی، قربانعلی سیفی معاون خدمات شهر، حسین آروئی معاون فرهنگی- اجتماعی، فاطمه قیاسی، سرپرست روابط عمومی به دعوت علیرضا صادقی مسئول طرح و برنامه شهرداری گردهم جمع شده بودند، درخصوص برخی مسائل اداری مانند تخصص گرائی و شایسته سالاری پرسنل و بالا بردن بهره وری و همچنین تکریم ارباب رجوع، تبادل نظر شد.
شهردار باقرشه در این جلسه به حاضرین تاکید کرد، باتوجه به روشهای علمی و آماری نیاز سنجی لازم فرهنگی-اجتماعی و عمرانی شهردار در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانیم در افق 6 ماهه دوم سال گام های موثری را در شهر برداریم. در این جلسه همچنین در خصوص، واگذاری برخی از مجموعه های ورزشی و فرهنگی شهرداری به بخش خصوصی مذاکراتی شد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
گفتنی است این جلسات با هماهنگی واحد طرح و برنامه در فاصله زمانی لازم جهت بررسی مسائل مربوط به اداره و شهر برگزار می شود. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.