آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجلیل از کارکنان شایسته سبب تقویت روحیه نیروهای اجرایی می‌شود

تجلیل از کارکنان شایسته سبب تقویت روحیه نیروهای اجرایی می‌شود
 به گزارش راگانیوز، بعدازظهر امروز به‌ منظور ارتقای کیفی در ارائه خدمت  به خانواده شهداء، جانبازان و  ایثارگران با حضور معاون فرهنگی شهرستانهای استان تهران از خدمات ارزنده کارکنان شایسته بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری تقدیر شد.

حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند کارکنان شایسته، موجب پویایی و
ایجاد انگیزه در کارکنان می‌شود.

وی عنوان کرد: کارکنانی که در انجام وظایف محوله، برخورد مناسب با ارباب رجوع که می‌توان گفت ارباب رجوع بنیاد شهید خاص بوده و امروز محق خدمت هستند دارای رفتار مناسب و شایسته باشند همواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در بخش دیگری از سخنان خود از همه معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری خواست با در نظر گرفتن توانمندی‌های کارکنان و فارغ از نتیجه‌ای که از تلاش و کوشش وی به‌دست خواهد آمد در پی تقویت روحیه و انرژی کارکنان باشند.

این مسئول معتقد است: در پی شناخت ابزارهای تشویق می‌توان با شناخت زمان و موقعیت مناسب و به نحو مقتضی در مورد پرسنل به کار بگیریم تا بهترین
بازخورد از آن حاصل شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.