آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تحمل سالها رنج اسارت برای اعتلای نظام ، ذخیره آخرت آزادگان است

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر ، آیین تجلیل از آزادگان سرافراز باقرشهر به همت امور ایثارگران شهرداری برگزار شد .در این مراسم که سعید استاد فرج شهردار باقرشهر ، حسن صادقی جانباز 70 درصد و برادر دو شهید ، حسین حبیب زاده و عسگر پناهنده اعضای شورای اسلامی باقرشهر و حسین آروئی معاون فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند از 18 آزاده سرافراز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم حسن صادقی جانباز 70 درصد و برادر دو شهید آزادگان را انسان‌هایی صبور و مقاوم نام نهاد که اجر اسارت ایشان هیچ‌وقت تمام نخواهد شد . وی جهاد و ایستادگی را ازجمله ویژگی‌های بارز آزادگان برشمرد و تأکید کرد : آزادگان با الگو گرفتن از صبر امام سجاد (علیه‌السلام ) در دوران اسارت درد و رنج‌های روحی و جسمی فراوانی را تحمل کردند اما لحظه‌ای از آرمان‌های انقلاب کوتاه نیامدند .

در ادامه سعید استاد فرج شهردار باقرشهر با یادآوری خاطرات ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت : ما همواره قدردان و مدیون مجاهدت‌های ایثارگران و آزادگان هستیم و این وظیفه ما است تا بازنده نگه‌داشتن یاد و خاطره افتخارآفرینان سالهای آتش و خون و حماسه ، انقلاب اسلامی این امانت ارزشمند امام راحل را به دست نسل‌های آینده و مسلمانان جهان برسانیم .

وی در ادامه با توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری به رهبران جهان اسلام مبنی بر پرهیز از بازی در زمین دشمن گفت : آفت امروز انقلاب ما حضور اشخاصی است که امیال شخصی را بر منافع ملت و انقلاب ترجیح می‌دهند . وقتی در جهان اسلام کشورهای اسلامی با الگوپذیری از انقلاب ما ، برعلیه حکومت‌های فاسد خود قیام می‌کنند ما حق نداریم در کشورمان انقلاب را به نفع خود مصادره کنیم واسلام را آن‌گونه که خود می‌خواهیم تعریف نماییم .

در پایان حسین آروئی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار باقرشهر ضمن گرامیداشت این روز و ارج نهادن به صبر و بردباری آزادگان عزیز و خانواده‌های چشم‌به‌راه ایشان گفت : ایثار و ازخودگذشتگی آزادگان درس ماندگاری برای جوانان و آیندگان ما است که هیچ‌گاه در تاریخ  این مرزوبوم به دست فراموشی نخواهد رفت

در پایان این مراسم ، آیین تجلیل از آزادگان باقرشهر با اهدای لوح سپاس و هدایا برگزار شد و طی آن از 18 آزاده سرافراز باقرشهری تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.