آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در جشن بزرگ رمضان جنوب تهران

ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در جشن بزرگ رمضان جنوب تهران
 به گزارش راگانیوز، سید مرتضی میرآبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران از مشارکت در برگزاری جشن بزرگ رمضان و برپایی غرفه ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در جنوب تهران به‌ مدت 30 شب خبر داد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) با اعلام این خبر گفت: جشن شب‌های رمضان امسال همراه با نمایشگاه جانبی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سیمای استان تهران همزمان با نخستین شب‌های مبارک رمضان در فرهنگسرای بهمن آغاز به کار کرد و به مدت 30 شب ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برپایی غرفه آب در محل فرهنگسرا افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های جذاب و شاد جشن رمضان که با حضور چهره‌های برتر سیما و مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، نمایشگاهی با مشارکت روابط‌عمومی آبفای منطقه و سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای مختلف شهری و اجتماعی در محل فرهنگسرای بهمن برپا شده که تا پایان ماه مبارک پذیرای علاقمندان خواهد بود.

میرآبادی در ارتباط با دلایل برپایی این غرفه در شب‌های ماه مبارک رمضان بیان داشت: بر اساس تجربه سال‌های گذشته ما شاهد بودیم که جشن‌های رمضان به‌دلیل فضای روحانی ماه مهمانی خدا و همچنین زمان برگزاری آن در شب‌های این ماه  مورد استقبال گسترده مردم به‌ویژه خانواده قرار می‌گیرد. ما نیز با علم به این مطلب تلاش کردیم تا با بهره‌گیری از فرصت حضور پر شمار اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و بانوان در این جشن به ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بپردازیم و پیام آب را هرچه بهتر به گوش مردم برسانیم.

وی مهم‌ترین هدف شرکت آب و فاضلاب از مشارکت در جشن رمضان و برپایی غرفه آب را جلب مشارکت همگانی در جهت گذر از بحران کم‌آبی عنوان کرد و گفت: شهر ما در روزهای اخیر با شرایط سخت کم‌آبی روبه‌رو است و گذر از این شرایط سخت تنها با مشارکت همه مردم و همدلی، همراهی  و هم‌زبانی تک‌تک آحاد جامعه میسر و امکان پذیر است.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) در پایان تصریح کرد: بنابراین با مشارکت در این جشن تمام سعی خود را خواهیم کرد تا با اجرای برنامه مختلف فرهنگی و آموزشی از قبیل اجرای نمایش شاد و موزیکال خیابانی با موضوع صرفه‌جویی، توزیع پوستر و اهدای هدایای تبلیغاتی و آموزشی، مشارکت فعال و گسترده اقشار مختلف مردم را در جهت گذر از بحران کم‌آبی جلب کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.