آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ترویج و عادی‌سازی خیانت در خانواده، ره‌آورد ماهواره

مسئول بسیج رسانه باقرشهر در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس به خبرنگار ما گفت: ماهواره  عامل بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی می باشد از این رو در این نمایشگاه سعی شده تا با آموزش سواد رسانه ای وآسیب های اجتماعی ماهواره در غرفه رسانه نمایشگاه دفاع همچنان باقیست بتوانیم آگاهی های لازم در این مورد را در اختیار شهروندان و همشهریان قرار دهیم.

unnamed

میلاد سلگی مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت روح ا… محقق و پژوهشگر جنگ نرم در کارگاه آموزشی سواد رسانه ضمن تاکید براینکه جنگ نرم طراحی شده از سوی دشمن را جدی باید گرفت افزود: ما در کارگاه آموزشی رسانه برآنیم تا سواد رسانه ای افراد را بالا ببریم و ذهن مخاطب را برای آکاهی از این تهاجمات فرهنگی آماده کنیم و در نظر داریم که اسلام آمریکایی را که غربی ها در استراتژی های خود به کار گرفته اند را به مردم بشناسانیم و با استناد به آیات قرآن و احادیث که برگرفته ازهمان اسلام ناب محمدی می باشد، بعضی از باورهای منفی مردم نسبت به اسلام را تغییر دهیم.

کارشناس جنگ نرم با اشاره به مفهوم جنگ نرم تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری جنگ نرم ایجاد تردید در دلها و افکار مردم است که به وسیله نفوذ و دروغ و ابزارهای پیشرفته صورت میگیرد.

سلگی ماهواره را عامل بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و کج روی ها دانست و اعلام کرد:امروزه ماهواره عامل بسیاری از کج روی ها و ناهنجاری های اجتماعی می باشد و در تشدید تضعیف کردن اعتقادات مردم نقش موثری داشته است تلاش ما در جهت آگاهی افراد از آسیب ها و خطرهای این ابزار است و برآنیم تا با نمایش بعضی از تاکتیک ها و تصاویر افراد معروف و نشان دادن چهره واقعی و سیاستهای پشت پرده آنها به این آگاهی دامن بزنیم.

وی در تبیین شبکه های ماهواره ای گفت:از جمله شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که در بین ایرانیان مخاطبان زیادی به خود جذب کرده شبکه های فارسی وان ، جم تی وی و من وتو می باشد که هدف آنها تغییر سبک زندگی افراد جامعه است. ازجمله پیامدهای ماهواره عادی سازی خیانت در خانواده و بلوغ زودرس و تضعیف اعتقادات مردم به روش اسلام آمریکایست.

وی افزود:شبکه های به ظاهر شیعی مذهب در واقع همان حکومتهای داعشی هستند که سعی در خراب کردن چهره واقعی اسلام دارند.

کارشناس جنگ نرم با تاکید بر اینکه الگوهای موقتی غربی ها هیچگاه نمی تواند جایگزین الگوهای جاودانه اسلامی شوند اظهار داشت:الگوهای غربی ها تاریخ مصرف دارند و روزی فراموش میشوند اما شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس از نمونه بارز الگوهای جاودانی هستند که هیچ گاه از یاد مردم نمیروند و چه خوب است که زندگی مان را به سمت الگوهای جامعه اسلامی سوق دهیم.

کارگاه آموزشی رسانه به مدت هفت روز به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت آسیبهای ماهواره آغاز به کار کرد و استقبال کنندگان زیادی را به خود جذب نمود. این غرفه به همت بسیج رسانه سپاه حضرت روح ا… و شهرداری باقرشهر در بوستان عطر سیب واقع در باقرشهر برگزار گردید.

از جمله برنامه هایی اجرای این غرفه می توان به پخش کلیپ و مستنداتی در راستای آسیبهای ماهواره و جنگ نرم  جهت اقناع بازدیدکنندگان و برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه برای مخاطبین از طریق شفاف سازی سیاست های پشت پرده دشمنان اشاره کرد.

لازم به ذکر است غرفه جنگ نرم این نمایشگاه از دید بازدید کنندگان بهترین غرفه شناخته شد .

گزارش مهدیه قیطاسی-راگانیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.