آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تعریض 2 محور اصلی در جنوب تهران کلید خورد

شهردار منطقه 20 از آغاز عملیات عمرانی تعریض خیابان‌های قم و شهید رجایی در این منطقه جنوبی خبر داد. منصور کتانباف از آغاز عملیات عمرانی تعریض خیابان‌های قم و شهید رجایی در این منطقه جنوبی خبر داد و اظهار داشت: عملیات عمرانی تعریض خیابان‌های قم و شهید رجایی که از محورهای اصلی و پرتردد شهرری محسوب می‌شوند در حالی آغاز شده که تسهیلات تشویقی این محدوده دو برابر شده است.

وی روان‌سازی ترافیک شهری و زیباسازی منظر شهری هسته مرکزی شهرری را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: ساماندهی محورهای اصلی این منطقه اعم از خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید بیات (24 متری)، قم و شهیدرجایی در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار دارد که امیدواریم با تلاش جهادی مدیران شهری تا پایان سال انجام شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه تعریض معابر اصلی شهرری شرایط خدمات رسانی بهینه به زائران و مسافران را بیش‌از پیش فراهم می‌کند، گفت: اعطای یک متر تجاری در ازاء یک متر عقب‌نشینی، حق واگذاری امتیاز تجاری، لحاظ تخفیف در محاسبه عوارض و تامین پارکینگ در چارچوب ضوابط قانونی از موارد بسته تشویقی مدیریت شهری برای تعریض محورهای اصلی منطقه 20 درنظر گرفته شده است.

کتانباف در پایان افزود: توسعه زیرساخت‌های عمرانی در مناطق جنوبی همچنان از اولویت‌های مدیریت شهری تهران است که با رویکرد کاهش شمال و جنوب پایتخت انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.