آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تقدیر از جانبازان روشندل در جنوب تهران

 4495781596115042246

به گزارشراگانیوز، منصور کتانباف پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از جانبازان روشندل در منطقه 20 که با حضور هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرستان ری، حسین طلا نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: حضور در جمع شما جانبازان روشندل توفیقی بس عظیم است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی در هر رده و پست و مقامی خودشان را خادم شما ایثارگران دوران دفاع مقدس می‌دانند.

شهردار منطقه 20 آزادسازی خرمشهر، والفجر، خیبر، کربلای 4 و 5 و عملیات کردستان را از جمله عملیات‌هایی برشمرد که این جانبازان روشندل به درجه رفیع جانبازی نائل شده‌اند و افزود: شما عزیزان شهدای زنده هستید و زبان گویای مقام و رتبه والای شما نیست.

حسین طلا نماینده مردم شهرری در مجلس شورای اسلامی و هدایت‌الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری نیز ضمن تشکر از شهردار منطقه 20 که زمینه حضور در این مراسم معنوی را برای ایشان فراهم کرده‌اند، خدمت کردن به مردم شهرری را افتخاری بزرگ دانستند.

گفتنی است، به ابتکار روابط عمومی شهرداری منطقه 20 لوح‌های گرامیداشت مقام این جانبازان، به خط بریل منقش شده بود تا روشندلان ایثارگر بتوانند متن لوح‌های اهدایی را بخوانند.

مراسم تقدیر از جانبازان روشندل شهرری با حضور شهردار منطقه، فرماندار ویژه شهرری، نماینده مجلس شورای اسلامی و قائم مقام شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.