آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توافق هسته ای نشان از حقانیت جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه ها می باشد

راگا نیوز- توافقات صورت گرفته بین ایران و 1+ 5 ، نشان از حقانیت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها و موجب اثبات اراده ملی جهت رسیدن به اهداف نظام اسلامی می باشد.

 

به گزارش ایرنا، مردم و مسوولین ادارات شهرستان ری از صبح روز یکشنبه که خبر توافقات صورت گرفته بین ایران و 1+ 5 را از طریق رسانه ملی شنیدند، آن را موجب غرور ملی و عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی برشمردند.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ فرماندار شهرستان ری ، ضمن تبریک به مقام معظم رهبری، ملت ایران و دولت و مجلس شورای اسلامی، دستیابی به این توافق را گامی بلند برای رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی و برحق بودن حقوق مسلم هسته ای در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت عنوان داشت.

ˈذاکر صادقی کیاˈ ، رییس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان ری نیز گفت: خون به ناحق ریخته دانشمندان هسته ای و همچنین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بار دیگر به نتیجه نشست و ملت ایران در این رهگذر با درایت و هوشمندی رهبری و برنامه ریزی کارشناسی دولت به پشتوانه ملت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اهداف شوم دشمنان را خنثی و حقانیت نظام اسلامی را برای جهانیان آشکار ساختند.

علیرضا فرجی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق به خبرنگار ایرنا گفت: حدود دو دهه از موضوع هسته ای کشور می گذرد و روز بروز بر جایگاه و دانش هسته ای ایران افزوده می شود و این روند با پشتوانه علمی دانشمندان و تدابیر رهبر معظم انقلاب صورت گرفت و امروز که پس از گذشت این سالها توافق بین ایران و جامعه بین الملل صورت گرفت، همگان شاهد اصولی بودن خواسته ملت ایران در عرصه هسته ای شدن ، بودند.

ˈحمیده احمدیˈ کارشناس ارشد فقه اسلامی گفت: 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و جامعه بین الملل هر روز شاهد پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران بود و امروز نیز توافق تاریخی صورت گرفته ایران و 1+ 5 بر سر حقوق هسته ای ملت به مذاق برخی از دشمنان خوش نخواهد آمد که باید در این زمینه مسوولین به خوبی مسایل را رصد کنند تا مشکلی پیش نیاید.

بنابراین گزارش، برخی از مردم شهر ری نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، توافق صورت گرفته بر سر حقوق هسته ای ملت ایران را مایه سربلندی و عزت و خوشحالی تک تک آحاد مردم برشمردند و این روند را موجب ادامه راه عالی نظام اسلامی در سایه رهنمودهای آیت الله خامنه ای، تلاش خستگی ناپذیر سران قوا و ملت ایران، عنوان داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.