آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توانمند سازی معلولان در اولویت برنامه های ماست

به گزارش راگانیوز ؛ مجید عابدی  معاون توانبخشی و بهزیستی شهرستان ری  در جشن تکریم معلولان روستای قمصر که به همت دهیاری و شورای اسلامی این روستا برگزار شد، با اشاره به اولویت های بهزیستی گفت: مهم ترین اصل در سازمان بهزیستی در ارتباط با افراد دارای معلولیت توانمند سازی این عزیزان است که این توانمندی نیز  شاخصه های متعددی دارد.

وی با توجه به شاخصه های توانمند سازی معلولان  ادامه داد: اشتغال ،مسکن، درمان و توانپزشکی و به طور کلی هر آنچه که فرد دارای معلولیت را به عالی ترین درجه از توانایی ها و استعدادهای او رساند و مهمتر از آن زمینه های مشارکت فعال و موثر در اجتماع را فراهم آورد از اهداف و اولویت های بهزیستی است.

عابدی پیگیری لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت جهت تصویب در مجلس شورای اسلامی را یکی از برنامه های مهم در دست اجرای بهزیستی دانست و ادامه داد:  این طرح را می توان زمینه ساز بسیاری از تحولات و تغییرات سازنده برای معلولان دانست که در صورت اجرا بسیاری از دغدغه های این عزیزان مرتفع خواهد شد.

معاون توانبخشی و بهزیستی شهرستان ری به دیگر برنامه های این بهزیستی از جمله گرامیداشت معلولان در این روز جهانی، تقدیر از مددجویان و توانخواهان برجسته در زمینه های مختلف فرهنگی اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه این عزیزان و… اشاره کرد.

این مراسم از سوی دهیاری و شورای اسلامی روستای قمصر در سالن اجتماعات دبیرستان حضرت زینب (س) برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.