آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تور رایگان حسن آباد و ری گردی در ایام نوروز برپا می شود

راگانیوز- دبیرستاد هماهنگی سفر نوروزی و مسوول میراث فرهنگی شهرستان ری از برپایی تور رایگان حسن آباد و ری گردی در ایام نوروز 93 خبر داد.

ˈامیر مسیب رحیم زادهˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تورها از روز سوم تا یازدهم فروردین ماه سال آینده به مدت 9 روز و مبدا حرکت این تورها همه روزه از ساعت 9 صبح مقابل مترو شهرری است.

وی افزود: استفاده از راهنمایان مجرب، بسته های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و پذیرایی آبمیوه و شیرینی را از جمله خدمات قابل ارایه در این تورها عنوان کرد.

دبیر ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این تورها می توانند با شماره تلفن های 33763166 و33747090 جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر تماس حاصل کنند.

رحیم زاده با تاکید بر اینکه تعداد 50 دستگاه اتوبوس آماده جابجایی مسافرین و علاقه مندان و گردشگران است، گفت: آرامگاه شیخ صدوق، تپه چشمه علی، بقعه بی بی شهربانو، برج نقاره خانه، گنبد اینانج، آتشکده ری، کاروانسرای شاه عباسی، برج طغرل و بازار تاریخی ری از جمله آثاری است که در ری مورد بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی کاروانسرای کنارگرد، آب انبار آراد، بقعه شیخ کلین، یخچال کلین، شهرک سینمایی دفاع مقدس و لوکیشن فیلم یوسف، سد فشافویه و بقعه هاجر خاتون را از آثار تاریخی حسن آباد ذکر کرد که مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد.

دبیر ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شهرستان ری در خصوص اقدامات گردشگری این ستاد گفت: شش پایگاه اطلاع رسانی نیز در مبادی ورودی وخروجی و میادین اصلی شهرستان وظیفه معرفی آثار و جاذبه های گردشگری به مسافرین نوروزی و راهنمایی مسافرین جهت اسکان در محل های پیش بینی شده در شهرستان را بر عهده دارند.

وی میدان هادی ساعی، حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، میدان نماز ، ضلع جنوبی و شرقی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و عوارضی تهران به قم را مکانهای استقرار این پایگاه ها ذکرکرد و گفت: در این پایگاهها تعداد 14 نفر از پرسنل این اداره در دو شیفت کاری همه روز از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر پاسخگوی مسافرین وگردشگران می باشند.

رحیم زاده همچنین تاکید کرد: ستاد راهنمایی و اسکان مسافرین نوروزی در ایان نوروز بصورت 24 ساعته در محل اداره میراث فرهنگی واقع در محله چشمه علی آماده پاسخگویی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.