آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توسعه و پیشرفت کشور نیازمند همدلی و وحدت است

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در بین مردم و مسوولان هستند و توسعه و پیشرفت کشور و ناکامی دشمنان نیازمند همدلی و وحدت است.

 ˈهدایت الله جمالی پورˈ شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد حماسه تاریخی ملت ایران در 24 خرداد ماه 92 در محل فرهنگسرای ولا شهر ری افزود: مسیر اعتماد سازی باید با درک و تحمل یکدیگر همراه باشد و دولت برآمده از رای ملت طی این مدت عملا این شعار خود را به اثبات رسانده است.

وی گفت: با نگاهی به ظرفیت ها و توان نیروهای داخلی اعم از کارشناسان و دانشمندان، و جوانان که سرمایه های مملکت به شمار می روند می توان کشور را به اهداف بلند نظام اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب برای چشم انداز بیست ساله ترسیم فرموده اند، رساند.

فرماندار ری با اشاره به کمی و کاستی هایی که دولت تدبیر و امید با آن مواجه است اشاره کرد و گفت: خیلی مشکلات در پیشروی دولت قرار دارد و در این مدت کوتاه با درایت و تدبیر ریاست جمهوری و هیات وزیر با نحوی شایسته اداره شده است.

وی با بیان اینکه دولت در مسیر آرمان های والای امام راحل و رهبر نظام و شهدا قرار دارد اظهار داشت: نقد منصفانه لازمه توسعه کشور است و رییس جمهوری از اینگونه اظهارات کارشناسی استقبال می کند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و معاونین فرماندار ری و بخشداران و مسوولان ادارات، کسبه و اصناف، روحانیون حوزه های علمیه، گروهها و احزاب سیاسی از جمله حزب کارگزاران سازندگی و انجمن کارگران شهرستان ری، فرهیختگان، دانشگاهیان و دانشجویان، انجمن صنفی خبرنگاران و برخی از اصحاب رسانه شهرستان ری حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.