آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تکریم خانواده شهدا وظیفه شرعی است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت فاجعه غمبار منا و با اشاره به اینکه شهدا و خانواده معظم آنان حق ویژه‌ای بر گردن ملت ایران دارند،گفت: شهدا و خانواده معظم آنان بر گردن ما و ملت شریف ایران حق ویژه‌ای دارند در همین راستا با برنامه‌ریزی بنیاد شهید دیدار با خانواده شهدا و رسیدگی به امور آنان را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: عرض ادب و ارادت نسبت به خانواده معظم شهدا سبب شور و نشاط بیشتر برای کار و خدمت مضاعف می‌شود.

فرماندار شهرری تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس مظهر وحدت و انسجام در جمهوری اسلامی ایران هستند و دیدار با خانواده شهدا سبب راسخ‌تر شدن گام‌های خدمت در مسیر انقلاب می‌شود.

جمالی‌پور بیان داشت: ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که انقلاب و نظام اسلامی به راحتی به دست نیامده بلکه انقلاب حاصل خون پاک هزاران جوان شهید و استقامت خانوده‌های آنان است.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: شهدا با روحیه الهی در مسیر دفاع حق علیه باطل قدم برداشتند و جان خود را در محضر خدا برای دفاع اسلام نثار کردند آسایش امروز ملت ما حاصل خون این عزیزان است.

وی افزود: قطعا تکریم خانواده شهدا و توجه به آنان یک تکلیف و وظیفه شرعی است که باید به آن توجه خاص داشت.

جمالی‌پور با اشاره به وظیفه مردم نسبت به شهدا و خانواده آنان، اظهار داشت: مردم از ابتدای دفاع مقدس علاقه‌ ویژه‌ای به شهدا و خانواده آنان داشته و آنها محور وحدت و انسجام ملی می‌دانند.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: شهدا دفاع مقدس و خانواده آنان سرمایه‌های عظیم این نظام و منشاء وحدت و انسجام ملی جمهوری اسلامی ایران هستند.

 فرماندر شهرری با اشاره به اینکه شهدا محور وحدت و انسجام در کشور بوده‌اند، ابراز داشت: امروز باید با محوریت شهدا این مسیر را ادامه دهیم و با عنایت امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب، انقلاب ایران را به عنوان یک انقلاب جهانی در جهان تثبیت کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از بنیاد شهید شهرری که زمینه دیدار خانواده معظم شهدا را فراهم کردند، خاطر نشان کرد: دیدار و عرض ادب خدمت خانواده معظم شهدا با قدردانی از فداکاری و گذشت آنان یک تکلیف انسانی و شرعی است که هر فردی وظیفه دارد آن را  انجام دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.