آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشنواره علمی شکوفا برای سومین سال متوالی در شهرری افتتاح شد

جشنواره علمی شکوفا برای سومین سال پیاپی، با حضور مسوولان و با رقابت پژوهشگران بازی های رایانه ای افتتاح شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهردار منطقه بیست، ˈمنصور کتانبافˈ درآیین افتتاح جشنواره شکوفای 3، که با رقابت 150 بازی ساز رایانه ای محلات 20 گانه این منطقه آغاز شد اظهار داشت: درمدت دو سال گذشته حدود 100 هزار نفر از شهروندان این منطقه در کانون های هفت گانه جشنواره شکوفا مشارکت داشته اند که بخش اعظمی از آنها را نوجوانان و جوانان شامل می شدند.

وی عملکرد دو جشنواره پیشین را در شناسایی و ظرفیت های نخبگان محلی مثبت ارزیابی کرد و افزود: سمت وسوی این مسابقات علمی در جهت رفع نیازهای مدیریت شهری و در راستای مدیریت بحران، مسائل زیست محیطی، معضل ترافیک، آموزش شهروندی و…است تا با مشارکت نخبگان زمینه افزایش رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

وی برپایی جشنواره های مختلف مدیریت شهری نظیر پژواک، تسنیم، شمسه و پویا را جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر برشمرد و گفت: برپایی مسابقات محلی و منطقه ای با همکاری و مشارکت مدیران و شورایاران محلات 20 گانه انجام می شود که گام موثری برای توسعه فرهنگی و اجتماعی محلات و سپردن امور به شهروندان است.

کانونهای هفت گانه جشنواره شکوفا شامل بازی های رایانه ای، رباتیک، وبلاگ نویسی، رسانه دیجیتالی، برنامه نویسی موبایل، طراحان گرافیکی، توسعه مهارت های رایانه ای است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این کانون های علمی به سراهای محله مراجعه کنند.

جلسه افتتاحیه جشنواره شکوفا با حضور شهردار و قائم مقام منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی، قائم مقام معاونت اجتماعی، مدیر روابط عمومی ،روسای ادارات اجتماعی و روسای اجتماعی نواحی منطقه 20 و دبیر شورایاری محله ابن بابویه ظهیرآباد در سرای محله ابن بابویه- ظهیرآباد برگزار شد.

در پایان مسوولان و هیات همراه از مراحل اجرای مسابقات بازی های رایانه ای که طی دو روز متوالی با حضور گروه های سنی نوجوانان و جوانان محلات بیست گانه منطقه 20 به میزبانی سرای محله ابن بابویه برگزار می شود بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.