آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تنها راه گذراز بحران آبی مشارکت همگانی در صرفه جویی است

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب منطقه6 تهران(شهرری) گفت: تنها راه گذراز بحران کم آبی مشارکت همگانی در صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف است.

ˈاصغر کرمیˈ روز چهارشنبه در نشست با فرماندهان و روسای انتظامی و راهور جنوب تهران بر بحرانی بودن شرایط و وضعیت منابع آبی تهران تاکید کرد و افزود: هدف از برگزاری این نشست ایجاد هماهنگی بیشتر و تعامل سازنده آبفای منطقه با نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی به منظور گذر از بحران کم آبی و ارایه خدمات شایسته به مردم شریف منطقه است.

وی اظهارکرد: تحقق یافتن این امر مهم مستلزم همکاری و تعامل دو جانبه این دو نهاد مردمی با توجه به نوع و حساسیت خدمات آبفا و نقش و جایگاه آب در حیات و سلامت جامعه است.

کرمی نقش نیروی انتطامی و راهنمایی و رانندگی را در مدیریت شهری ویژه دانست و اظهارامیدواری کرد که این جلسه زمینه ساز همکاریهای هرچه بیشتر و سازنده تر درآینده شود تا این دو نهاد خدمتگزار در کنار هم، با برداشتن موانع از پیش رو، در خدمت رسانی بهتر به مردم تلاش کنند.

همچنین دراین نشست سرهنگ ˈمحمد نژاد گنجیˈ و سرهنگ ˈرضا جعفریˈ سرکلانتر راهور جنوب و جنوب شرق تهران، سرهنگ ˈخلیلی شهبازیˈ سرکلانتر انتظامی شهرستان ری و روسای راهور و انتظامی مناطق 14،15،16،19،20 و شهرهای باقرشهر، قیام دشت، حسن آباد، کهریزک و خاورشهر حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.