آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشنواره فرهنگی قرآنی مهدهای کودک شهرستان ری برگزارمی شود

دبیرشورای فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان ری از برگزاری نخستین جشنواره یاوران نماز و پنجمین جشنواره فرهنگی قرآنی مهدهای کودک تحت پوشش این اداره خبر داد.

 

ˈ منیرالسادات رضوی پورˈ هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه دانست و اظهار داشت: برگزاری چنین آیین هایی موجب ترویج آموزه های قرآنی و نماز در بین کودکان می شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در سیزدهم مرداد ماه سال جاری افزود: در این جشنواره 200 کودک چهار تا شش سال که حافظ 10 سوره کوچک قرآن هستند از 21 مهد منطقه جنوب و شهرستان ری شامل مناطق 16، 19 و حسن آباد، باقرشهر و کهریزک حضور خواهند داشت.

رضوی پور موفقیت و استقبال گسترده از این جشنواره در سال گذشته را یادآور شد و تاکید کرد: شرکت کنندگان پنجمین جشنواره فرهنگی قرآنی مهدهای کودک در دو بخش انفرادی و گروهی در رشته های حفظ سوره های کوچک قرآن کریم و دکلمه مذهبی، حدیث و پیام های قرآنی، اذان، برپایی نمازجماعت، تواشیح، سرودهای دسته جمعی و دعای فرج و اجرای نمایش سپاسگزاری از نعمت های خداوند با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی شهرستان ری افزود: در پایان این جشنواره نفرات اول تا سوم در هربخش گروهی و یا انفرادی توسط داوران مشخص و ضمن اهدای جوایز به استان معرفی خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.