آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه ستاد فضای سبزشهرستان ری در باقرشهر برگزار شد .

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي باقرشهر ، جلسه ستاد فضای سبز شهرستان ری با حضور اعضای ستاد به رياست معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ري در سالن جلسات عطریاس شهرداری باقرشهر برگزار گردید.
جلسه ستاد فضای سبزشهرستان ری در باقرشهر برگزار شد .
در اين جلسه گزارش بخشداریها ، شهرداریها ، ادارات کشاورزی و منابع طبیعی در خصوص ماده 15 قانون افزایش بهره وری کشاورزی و منابع طبیعی در برنامه پنجم توسعه کشور در راستای جایگزینی انرژیهای نوین به جای سوختهای فسیلی ، اصلاح مصرف چوب واقدامات جایگزین بصورت زراعت چوب وایجاد قلمستانها و نهالستانها ، خروج دام از عرصه های جنگلی و مراتع ارائه گرديد .
 
در اين جلسه از شهرداری باقرشهر به جهت ارتقای سرانه فضای سبز باقرشهر از 5/0 متر مربع در سال 1377 به 3/13متر مربع در سال 1391  و تلاش در حوزه فعالیتهای فضای سبز تقدير و تشكر گرديد .
امير محبي معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ري در اين جلسه بر استفاده از انرژی خورشیدی در تأمین روشنایی بوستانها و بهره برداری از آبگرمکن های خورشیدی برای سرویسهای بهداشتی و بوستانهای سطح شهر تاكيد كرد .
وي ضمن تاكيد بر نظارت بيشتر شهرداريها و ادارات ذيربط بر چراي بي رويه دام در مراتع ، تقاضای رسیدگی به وضعیت دام فروشان و عدم چرای دام در جنگلهای شهری را مطرح نمود و خواستار بررسي اين موضوع شد .
در ادامه جلسه مسئولين فضاي سبز حاضر در جلسه تقاضای همکاری همه ادارات مرتبط در جمع آوری کوره های تولید ذغال به جهت قطع بی رویه درختان منطقه را مطرح نمودند و خواستار توجه هرچه بيشتر مسئولين در اين زمينه شدند .
اين گزارش حاكي است در پايان جلسه فوق گزارش فعالیتهای شهرداری های کهریزک و حسن آباد و ادارات محیط زیست ، منابع طبیعی ، راه وترابری ، مسکن وشهرسازی ، آبفای شهرستان ری و بخشداریهای فشافویه ، کهریزک و خاوران و آبفای باقرشهر ، آموزش و پرورش شهرری توسط نمایندگان محترم ادارات ارائه گردید .
در خصوص هفته منابع طبیعی روز درختکاری نیز تمهیداتی اتخاذ گردید . 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.