آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جمالی پور:شهرری آماده برگزاری آیین خاکسپاری مرحوم آیت الله مهدوی کنی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری از آمادگی تمامی مسوولان و دستگاههای اجرایی شهرستان ری برای برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهرمرحوم آیت الله مهدوی کنی درحرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خبر داد.

‘هدایت الله جمالی پور’ ضمن تسلیت ارتحال رییس مجلس خبرنگان رهبری به مقام معظم رهبری و ملت ایران اظهارداشت: پیکر مطهر آیت الله مهدوی کنی فردا صبح ساعت 8/30 پس از اقامه نماز میت توسط حضرت آیت الله خامنه ای در دانشگاه تهران ،به سمت پل حافظ توسط مردم ولایت مدار تهران تشییع و از آنجا به سوی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) انتقال خواهد یافت.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده و تشکیل ستاد استقبال از سوی شورای تامین شهرستان، در ساعت 10/30 پیکر رییس مجلس خبرگان رهبری برابر وصیت نامه ایشان برای خاکسپاری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و در کنار ملا علی مهدوی کنی آرام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با پیش بینی های لازم در این خصوص و برای تامین امنیت حضور شخصیت های لشگری و کشور و مردم ولایت مدار، تمهیدات ترافیکی از سوی راهنمایی و رانندگی و نیروهای انتظامی در مسیرهای منتی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در نظر گرفته شده و تا انشالله بتوان مراسمی باشکوه در شان و جایگاه حضرت آیت الله مهدوی کنی در شهر ری برگزار کرد.

جمالی پور افزود: با توجه به جایگاه مردمی حضرت آیت الله مهدوی کنی که عامل وحدت همه گروهها و احزاب در نظام اسلامی بود، حضور مسوولان، شخصیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و گروه ها و احزاب فعال کشور در مراسم تشیع و خاکسپاری آن مرحوم دور از انتظار نخواهد بود.

آیت الله محمد رضا مهدوی کنی یار دیرین امام و رهبری و رییس مجلس خبرگان رهبری روز گذشته /سه شنبه/ به دلیل ایست قلبی به ملکوت اعلی پیوست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.