آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فراخوان آثارهنری پژوهشی کانون های فرهنگی مساجد در شهرری اعلان شد

مشاور فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: فراخوان آثار هنری پژوهشی با عنوان ’19 مهر’ به منظور شناسایی پژوهشگران وهنرمندان و آثار تولیدی در حوزه کانون های فرهنگی مساجد شهرستان ابلاغ شد.

‘علی رسولی’ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این فراخوان با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با علما و روحانیان خراسان شمالی پیرامون کانون های فرهنگی و هنری مساجد همزمان با کشور در استان تهران و شهرستان های تابعه اجرا شد.

وی شناسایی ظرفیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه قدرت، تفکر، ایده سازی، طراحی و ابتکار را از جمله اعداف این فراخوان ذکر کرد و افزود: فراهم سازی زمینه مناسب به منظورعرضه نوآوری ها، خلاقیت ها و ابتکارات کانون های فرهنگی و هنری از دیگر اهداف این فراخوان است.

رسولی تصریح کرد: موضوعات برگزاری این فراخوان شامل بخش های دیجیتال، ادبی و هنری است.

مشاور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: بخش دیجیتال شامل ویدیو کلیپ، وب سایت، پویا نمایی و بازی های رایانه ایی می باشد و کتاب، مقاله، رمان، داستان کوتاه و شعر از عناوین بخش ادبی است.

وی فیلمنامه، نمایشنامه، مستند و فیلم کوتاه را از موضوعات بخش هنری ذکر کرد و افزود: مهلت ارسال آثار از هم اکنون تا نهم دی ماه سالجاری اعلام شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ری خود تحویل دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.