آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان با فضای مجازی مخالف نیست

به گزارش راگانیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های امروز نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: شبکه های مجازی نباید با مطرح کردن موضوعاتی بی اساس و کذب احساسات مردم به ویژه جوانان را تحریک می کند در جهت اهداف دشمنان نظام گام بردارند.
وی به سرمایه گذاری های هنگفت دشمنان در فضای مجازی بر علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان توانستند با همین فضای مجازی اتفاقات سال 78، فتنه 88 و حوادث اخیر را در کشور رقم بزنند.
شاهچراغی در خصوص حواث اخیر کشور گفت: پشت صحنه تمامی حوادث اخیر در سطح کشور پایگاه های آمریکا در افغانستان و اربیل عراق بود که از طریق پول هنگفت آل سعود و برخی عناصر خود فروخته منافقان می خواستند نظم عمومی کشور را برهم بزنند که ملت بصیر ایران با راهپیمایی های و حمایت خود از نظام اسلامی راه و خط خود را از اغتشاش گران جدا کردند.
وی با بیان اینکه امروز چهار دهه از عمر مبارک انقلاب اسلامی می گذرد اضافه کرد: نظام اسلامی در طول این مدت با انواع توطئه های جنگ افروزانه و سخت افزاری دشمنان مانند اتفاقات کردستان، ترکمن صحرا، خلق عرب در خوزستان، آذربایجان و در نهایت هشت سال دفاع مقدس روبرو شد ولی همواره ملت بزرگ ایران در مقابل تمامی قدرت های جهانی پیروز شدند.
شاهچراغی ادامه داد: دشمنان ملت بزرگ ایران زمانی که دیدند توپ، تانک و مسلسل بر این ملت کارساز نیست تصمیم گرفتند در 2 دهه اخیر به صورت نرم افزاری و با توسعه فضای مجازی و شبکه های آن وارد مبارزه شوند.
وی در ادامه به سالروز شهادت فدایان اسلام شهیدان نواب صفوی، شهید ذوالقدر و سایر شهدا اشاره کرد و افزود: این شهدا اولین گروهی بودند که بخاطر اسلام قیام مسلحانه کردند و برخی از اعضای طاغوت را کشتند، در میان این شهیدان نواب انسانی شجاع، نترس، تسلیم ناپذیر و عاشق اهل بیت(ع) و شهادت بود که تا آخرین قطره خون خود با ظلم شاه ملعون مبارزه کرد.
شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به سالروز 26 دی روز فرار شاه ملعون از کشور اشاره کرد و عنوان داشت: برداشتن شاه از حکومت از جابجایی کوه سخت تر بود که مردم ایران در سال 57 توانستند این کار بزرگ را انجام دهند.

 ایرناری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.