آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حجت‌الاسلام اصلانی: ولایت فقیه محور و فصل‌‌الخطاب است

 

راگا نیوز: استاد حوزه و دانشگاه ولایت فقیه در جمهوری اسلامی را رکن رکین دانست و گفت: ولایت فقیه محور و فصل‌الخطاب است.
حجت‌الاسلام اصلانی: ولایت فقیه محور و فصل‌‌الخطاب است
 
به گزارش راگا نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اصلانی ساعتی پیش در آئین بزرگداشت دهه فجر که با حضور آحاد مردم در شهرری برگزار شد، با بیان اینکه گریه بر حسین (ع) و احیای مکتب امام حسین (ع) در مکتب شیعه حرف اول را می زند، اظهار داشت: اما عده‌ای در روز عاشورا با هتک حرمت مجلس عزاداری در حالی که مچ بند و سر بندهای سبز رنگ بسته بودند، بیرق عزای امام حسین (ع) را پاره کرده و آتش زدند و با انجام رقص و پایکوبی، دل هر شیعه و بچه حزب اللهی را به درد آوردند.
 

استاد حوزه و دانشگاه گفت: بعد از انتخابات دور دهم ریاست جمهوری در سال 88 و بخصوص در عاشورای آن سال، در پایتخت فتنه بزرگی از سوی عناصر استکبار رخ داد و وقاحت و گستاخی خائنین به جایی رسید که قصد داشتند، حاصل 14 قرن وجود اسلام و تشیع در ایران را یکباره در اختیار استکبار قرار دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ولایت فقیه محور و فصل‌الخطاب است و در جمهوری اسلامی ایران، رکن رکین ولایت فقیه و در زمان ما رهبر معظم انقلاب حرف اول و آخر را می زنند.

حجت‌الاسلام اصلانی بیان داشت: رئیس جمهوری کشورمان نیز در عین حالی که با آرای مردم انتخاب می شود، اما تا ولایت فقیه حکم او را تائید و امضا نکند، این ریاست جمهوری مشروعیت پیدا نخواهد کرد.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با هشدار به سران فتنه و آشوبگران تصریح کرد: ضمن استغفار از خیانت و اعمال قبیح گذشته خود، باید پاسخ خون های ریخته شده در فتنه سال 88 و خسارات وارده به اموال عمومی و بیت‌المال را بدهید.

این گزارش حاکی است، آئین بزرگداشت دهه بصیرت با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، روحانیت و ائمه جماعات، بسیجیان، آحاد مردم و مسئولان شهرستان ری با هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.