آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حرکت ضد استکباری دانشجویان باید به یک فرهنگ تبدیل شود

 

به گزارش راگا نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ری با بیان اینکه دانشجویان در آن زمان با حرکت جنبش ضد استکباری خود کار بسیار بزرگی را انجام دادند، اظهارکرد: در ادامه این جنبش، دانشجویان در سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی، به تعبیر حضرت امام (ره) انقلاب دوم را انجام دادند.

خطیب نماز جمعه شهر ری گفت: دانشجویان باید مواظب باشند که ابزار و وسیله گروههای ضد انقلاب و معاند قرار نگیرند و در کنار دانش و علم افزایی به فرموده رهبر معظم انقلاب ، افکار و اندیشه های سیاسی خود را بارور و تقویت کنند.

وی افزود: در حال حاضر کشور مسایل و مشکلات بسیاری دارد که به دست و اندیشه دانشجویان می تواند حل و رفع شود و لذا انتظار مردم و مسئولین از این قشر تاثیرگذار با توجه به روحیه استکبار ستیزی آنان بسیار حائز اهمیت می باشد.

شاهچراغی با اشاره به صدور بیانیه محکومیت جمهوری اسلامی ایران به رفتار ضد حقوق بشر، از سوی غرب و استکبار، اظهارکرد: بعد از قضیه هسته ای که با موفقیت جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین الملل مواجه شد ، استکبار و رژیم صهیونیستی به دنبال بهانه جویی افتادند و صدور این بیانیه علیه جمهوری اسلامی یکی دیگر از راههای فشار به ملت ایران و اعمال تحریم های جدید می باشد.

امام جمعه شهر ری گفت: با این وجود باید به خوبی دانست که به هیچ عنوان نباید به غرب اعتماد کرد و مساله هسته ای بهانه ای بیش برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی نبود و استکبار در هر موقع و زمان به دنبال اسلام ستیزی و کسب منافع خود و رژیم صهیونیستی است .

وی محکومیت جمهوری اسلامی ایران را به اعمال ضد بشری، تنها برازنده غرب دانست و عنوان کرد: طی 34 سال گذشته منافقین با حمایت غرب بیش از 17 هزار نفر از مردم انقلابی ایران را به شهادت رساند و هم اکنون نیز این تروریست ها در کشورهای غربی و اروپایی اسکان داده شده اند، آیا جمهوری اسلامی ضد حقوق بشر می باشد یا حامیان منافقین و تروریست ها؟

حجت الاسلام شاهچراغی افزود: تا مادامی که ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه و اسلام ستیز است، استکبار جهانی نمی تواند هیچگونه صدمه ای به جمهوری اسلامی وارد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.