آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور یکپارچه مردم ری در راهپیمایی روز قدس

Image_baghershahr055

 به گزارش راگانیوز به نقل از  فارس مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار شهرستان ری همگام با سایر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با عزمی راسخ در راهپیمایی روز قدس حضور یافته و طنین فریادهای ضدصهیونیستی و ضداستکباری خود را به گوش جهانیان رساندند.

مردم شهیدپرور ری از نخستین ساعات راهپیمایی روز جهانی قدس بدون در نظر گرفتن گرمای هوا برای برگزاری مراسم روز قدس خود را به محل آغاز راهپیمایی در خیابان فدائیان اسلام، مقابل امامزاده عبدالله (ع) شهرری رساندند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان ری از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در این راهپیمایی شرکت کرده و فریاد مرگ بر اسرائیل را آنچنان سر دادند که لرزه بر اندام این رژیم غاصب انداخت.

روحانیان، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، ائمه جمعه و جماعات، مدیران و رؤسای ادارات و نهادها، مقام‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیجیان سلحشور، اعضای شورای شهر و شهرداری، ورزشکاران، بسیجیان در کنار بازاریان و جوانان و نوجوانان این شهر با حضور گسترده خود در این راهپیمایی حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و یمن اعلام کردند.

مردم خداجوی و روزه‌دار شهرستان ری همنوا با دیگر اقشار مردم در ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند تا حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و در دست داشتن پارچه‌نوشته‌هایی انزجار خود را از اشغالگران شکست ‌خورده اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایان مسیر خیابان فدائیان اسلام، مقابل امامزاده عبدالله (ع)، میدان اصلی شهرری، خیابان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را طی می‌کنند و در مصلای بزرگ ری تجمع کرده و پس از تایید قطعنامه سراسری روز قدس به سخنرانی جواد لاریجانی معاون بین‌الملل رئیس قوه قضاییه گوش دل خواهند داد.

 مردم باقرشهر و کهریزک نیز با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران برای ایستادن بر حقوق حقه ملت ایران کمک می‌کنند.

مردم روزه‌دار بخش‌های حسن‌آباد، خاورشهر و قلعه‌نو شهرستان ری نیز با برپایی راهپیمایی باشکوه انزجار خودشان را از استکبار جهانی اعلام داشتند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.