آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است

 حجت الاسلام و المسلمین ‘سیدعلی شاهچراغی’ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری که در مصلای بزرگ ری برگزار شد، افزود: فتنه گران که پیوسته خود را پیرو انقلاب و آرمان های امام (ره) عنوان می کردند، در واقعه فتنه 88 دستاوردهای نظام اسلامی را زیرسئوال بردند.

وی تصریح کرد: موضوع اصلی در فتنه 88، انتخابات نبود بلکه اصل و ماهیت انقلاب اسلامی مورد هجمه بدخواهان نظام و گروههای فتنه و نفاق قرار گرفت.

امام جمعه شهرری ادامه داد: فتنه گران در جریان انتخابات سال 88 قصد داشتند با ایجاد نفاق و اختلاف در سطح کشور و برهم زدن اتحاد و انسجام ملی، از نظام و رهبری انقلاب اسلامی امتیاز بگیرند.

وی تصریح کرد: اما ملت آگاه و بابصیرت ایران اسلامی با پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در 9 دی ماه 88 ضمن خلق حماسه ای ماندگار و تاریخی در راستای دفاع از انقلاب و ارزش های والای نظام، توطئه ها و ترفندهای دشمنان را نیز خنثی کردند.

امام جمعه شهرری همچنین به برگزاری رزمایش بزرگ محمدرسول الله (ص)، گفت: این رزمایش، نشاندهنده توان، اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از کشور و تامین امنیت منطقه و برخورد قاطع و مقتدرانه با متجاوزان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.