آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها امید را در دل مردم زنده کرد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج در خصوص حملات موشکی سپاه پاسداران ایران به مقر تروریست های داعش گفت : این عمل مقتدرانه دلاورمردان سپاه ایران ، بار دیگر امید را در دل مردم کشور زنده کرد .

وی با اشاره به اینکه عملیات موشکی از سوی ایران بسیار به موقع بود ، افزود : سپاه پاسداران با اقدامی کاملا به موقع و برنامه ریزی شده توانست پاسخ دندان شکنی به حملات تروریستی اخیر داعش در ایران دهد .

شهردار باقرشهر اظهار داشت : این اقدام بسیار ارزشمند سبب می شود تا دشمنان ایران بدانند که نمی توانند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با ترقه بازی در دل مردم ایران رعب و وحشت ایجاد نمایند و مردم با وحدت و همبستگی مقابل این اقدامات تروریستی به دفاع از مرز و بوم و ناموس خویش خواهند ایستاد .

سعید استاد فرج با اعلام اینکه این اقدام وحدت و انسجام ملی را بیش از پیش در بر دارد ، تصریح کرد : از آنجایی که در اقدامات اخیر تروریستی در تهران خون چندین انسان بی گناه ریخته شده و مردم خواهان انتقام گیری خون شهدا بوده اند، اکنون از این اقدام سپاه بسیار خشنود و راضی هستند و این شور و شعف را می توان در میان مردم به وضح مشاهده کرد .

وی در پایان یادآور شد : دشمنان قسم خورده ایران با این اقدام هوشمندانه نیروهای سپاه باید بیش از گذشته هشیار باشند  و بدانند که نمی توانند کوچکترین نا امنی و ترسی در دل مردم ایجاد نمایند و امنیت و آرامش را از مردم بگیرند .

لازم به ذکر است ؛ در طی 2 حمله تروریستی که صبح چهارشنبه هفدهم خردادماه رخ داد، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.